Soo soo :OMissä ********, anna tänne niin imasen..vaikka puol tuntia
Mäkin kyl aattelin skipata osittain..Mää taidan skipata koko ystävänpäivän, aika turha.
Mut eiks se mee niin et miehen kuuluu ostaa naiselle, ja nainen suuttuu jos ei saa mitään mutta miehiä ei tarvii lahjoa?
sitten kun muutama sivu on asiasta tingattu niin vois (harmaana) alkaa pohtimaan että josko sille ukolle kannattais jotain pientä laittaa...Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28031041:Pitäiskö mennä alottaan ketju, että mitäköhän miehenne ostaa teille ystävänpäivälahjaksi? Nii saadaan sitte tappelu aikaseksi siitä, että onko mies sun ystäväsi vai ei. Tarviiko hänen muka ostaa jotain vai ei
:kiss:Miul on ystävänpäivänä tiedossa vaan hammaslääkäri :'(
Tällä viikolla se joku päivä oli. 14.2, eli siis öö, torstaina? Luulisin.sitten kun muutama sivu on asiasta tingattu niin vois (harmaana) alkaa pohtimaan että josko sille ukolle kannattais jotain pientä laittaa...
millon se muuten on?
:O Hyi hyi sinuu..Soo soo :O
Vai sellasta touhua...Soo soo sormileikki alkaa
ala reenaamaan sen itselaukaisimen käyttöäMillekkähän sitä alkais? Meinaa olla vähän tylsää..
Mää luulen että joudun olemaan tylsä ja alkamaan siivota kun toi jälkikasvu on hereillä, ja mitä luultavimmin ei nuku. Ehkä illalla sittenala reenaamaan sen itselaukaisimen käyttöä
enkä tarkoita nyt niitä yöpöydän laatikossa säilytettäviä leluja
ahaa, siivousleikkejä ppn kanssa :heart:Mää luulen että joudun olemaan tylsä ja alkamaan siivota kun toi jälkikasvu on hereillä, ja mitä luultavimmin ei nuku. Ehkä illalla sitten
Näyttää vähän satavan Mua ei haittaa.. Mä niin tykkään talvesta ja lumesta :heart:Kuis paljon lunta muilla satelee? Mulle alkas täällä jo riittää...
just nyt ei sada mutta kaikkinensa on tullut reilusti keskimääräistä enemmänKuis paljon lunta muilla satelee? Mulle alkas täällä jo riittää...
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28031299:Näyttää vähän satavan Mua ei haittaa.. Mä niin tykkään talvesta ja lumesta :heart:
just nyt ei sada mutta kaikkinensa on tullut reilusti keskimääräistä enemmän
alkaa olla jo vaikeuksia kolan kans kun pitää työntää niin kauas ja korkealle
Täällä on kanssa lunta niin maan perkeleesti ja kohta alkais piisaamaan, kun joka päivä saa vähintään tunnin "ähistä" sen lumikolan kanssa.Vähän ripottelee lunta mutta ei sitä enää lisää tarvita.
Niin paljon etten uskalla ääneen sanoa....Kuis paljon lunta muilla satelee? Mulle alkas täällä jo riittää...
Sano, että ne on neekereitä.Kertokaa mulle mitä sanon lapselle joka kyselee miksi on tummaihoisia lapsia.. selitykseks ei riitä että no kun maailmassa on paljon erivärisiä ihmisiä.. kun pitäis tarkasti kertoa ja jos alan höpöttämään geeneistä ni se on loputon suo..
no vaikka että kun tuolla päiväntasaajan mailla ihmisillä pitää olla tummempi iho että kestävät aurinkoa paremmin.Kertokaa mulle mitä sanon lapselle joka kyselee miksi on tummaihoisia lapsia.. selitykseks ei riitä että no kun maailmassa on paljon erivärisiä ihmisiä.. kun pitäis tarkasti kertoa ja jos alan höpöttämään geeneistä ni se on loputon suo..
Mutta jatkokysymys on miksi...Sano, että ne on neekereitä.
No ei, huono vitsi.
Sano, että joillakin on vaan tumma ja jollakin vaalea iho, syntymästä lähtien.
Ihan samasta syystä kuin meitä valkoisia on.Kertokaa mulle mitä sanon lapselle joka kyselee miksi on tummaihoisia lapsia.. selitykseks ei riitä että no kun maailmassa on paljon erivärisiä ihmisiä.. kun pitäis tarkasti kertoa ja jos alan höpöttämään geeneistä ni se on loputon suo..