The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28031041:
Pitäiskö mennä alottaan ketju, että mitäköhän miehenne ostaa teille ystävänpäivälahjaksi? Nii saadaan sitte tappelu aikaseksi siitä, että onko mies sun ystäväsi vai ei. Tarviiko hänen muka ostaa jotain vai ei :D
sitten kun muutama sivu on asiasta tingattu niin vois (harmaana) alkaa pohtimaan että josko sille ukolle kannattais jotain pientä laittaa...

millon se muuten on?
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28031299:
Näyttää vähän satavan :) Mua ei haittaa.. Mä niin tykkään talvesta ja lumesta :heart:
just nyt ei sada mutta kaikkinensa on tullut reilusti keskimääräistä enemmän

alkaa olla jo vaikeuksia kolan kans kun pitää työntää niin kauas ja korkealle
Vähän ripottelee lunta mutta ei sitä enää lisää tarvita.
Täällä on kanssa lunta niin maan perkeleesti ja kohta alkais piisaamaan, kun joka päivä saa vähintään tunnin "ähistä" sen lumikolan kanssa.
Tänäkin aamuna piti autoa putsata vartti, että ylipäänsä jotain näki eteensä. Ovet sain kuitenniin auki. :)
 
Kertokaa mulle mitä sanon lapselle joka kyselee miksi on tummaihoisia lapsia.. selitykseks ei riitä että no kun maailmassa on paljon erivärisiä ihmisiä.. kun pitäis tarkasti kertoa ja jos alan höpöttämään geeneistä ni se on loputon suo.. :LOL:
 
Kertokaa mulle mitä sanon lapselle joka kyselee miksi on tummaihoisia lapsia.. selitykseks ei riitä että no kun maailmassa on paljon erivärisiä ihmisiä.. kun pitäis tarkasti kertoa ja jos alan höpöttämään geeneistä ni se on loputon suo.. :LOL:
Sano, että ne on neekereitä.
No ei, huono vitsi.
Sano, että joillakin on vaan tumma ja jollakin vaalea iho, syntymästä lähtien.
 
Sangria
Kertokaa mulle mitä sanon lapselle joka kyselee miksi on tummaihoisia lapsia.. selitykseks ei riitä että no kun maailmassa on paljon erivärisiä ihmisiä.. kun pitäis tarkasti kertoa ja jos alan höpöttämään geeneistä ni se on loputon suo.. :LOL:
no vaikka että kun tuolla päiväntasaajan mailla ihmisillä pitää olla tummempi iho että kestävät aurinkoa paremmin.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä