Ough. Nyt hän kysyi ettö mitä ne sitten täällä on... mä en taida selvitä tästä....no vaikka että kun tuolla päiväntasaajan mailla ihmisillä pitää olla tummempi iho että kestävät aurinkoa paremmin.
Ough. Nyt hän kysyi ettö mitä ne sitten täällä on... mä en taida selvitä tästä....no vaikka että kun tuolla päiväntasaajan mailla ihmisillä pitää olla tummempi iho että kestävät aurinkoa paremmin.
Siellä on paha olla ja tulevat Suomeen turvaan. Onko liian raskasta tekstiä?Ough. Nyt hän kysyi ettö mitä ne sitten täällä on... mä en taida selvitä tästä....
kysely ikä hälläOugh. Nyt hän kysyi ettö mitä ne sitten täällä on... mä en taida selvitä tästä....
Totesin lapselle etten osaa selittää mutta meitä nyt vaan on täällä kaiken näköisiä ja kokoisia.. tullaanhan toimeen kaikkien kanssa.Ihan samasta syystä kuin meitä valkoisia on.
ahaa, siivousleikkejä ppn kanssa :heart:
Juu ehkä menee rankaks ku tuo laps on hirmu herkkä ja sitä alkaa vaivaamaanSiellä on paha olla ja tulevat Suomeen turvaan. Onko liian raskasta tekstiä?
Sitten vastaat että "no siksi". Tai sitte kiellät kyselemästä noin vaikeita Mun entinen hoitopoika kyseli että mistä hiekka tulee..Mutta jatkokysymys on miksi...
Onneks lopetti jo ja alko perehtymään pluslaskuihinSitten vastaat että "no siksi". Tai sitte kiellät kyselemästä noin vaikeita Mun entinen hoitopoika kyseli että mistä hiekka tulee..
Toivottavasti pp.lle ei tuu kyselyikää, en kestäis kun tiiä kuitenkaan mistään mitäänOnneks lopetti jo ja alko perehtymään pluslaskuihin
Biliiv mii kyl se sielt tulee...Toivottavasti pp.lle ei tuu kyselyikää, en kestäis kun tiiä kuitenkaan mistään mitään
tääki on noubreineriToivottavasti pp.lle ei tuu kyselyikää, en kestäis kun tiiä kuitenkaan mistään mitään
Mä olin eilen töissä että nyt ei viitsi taas mennä. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28031485:Ai, ei täältä löytyny vapaaehtosia. Kai mun on sitte pakko mennä ite. Heipsistä hei ja hyvät päivänjatkot kaikille :kiss:
Hei, pp on mun eka lapsi niin anna mun elää harhakuvitelmassa että säästyn kaikilta ikäviltä kehitysvaiheilta, kuten uhmalta ja kyseyiältä ja rankalta teini-iältä ymstääki on noubreineri
syötät vaan peepeen kyssärit tänne ketjuun ja sitten vaan luet vastaukset pojalle
Lalalalalalaaa i can't hear you....Biliiv mii kyl se sielt tulee...
Nii määki luulin sun ijässäsLalalalalalaaa i can't hear you....
Hei, pp on mun eka lapsi niin anna mun elää harhakuvitelmassa että säästyn kaikilta ikäviltä kehitysvaiheilta, kuten uhmalta ja kyseyiältä ja rankalta teini-iältä yms
miten musta tuntuu että säkään et ole kaikkia vaiheita vielä nähnyt....Nii määki luulin sun ijässäs
Imuroi ensin niin sitten voit kuvitella.Voinko mä nyt kuvitella olevani reipas kun oon tiskannu, vaihtanu pp.n vaatteet tänään kolmasti ja nostanu imurin keskelle lattiaa?
Done. Käytin vähän lapsityövoimaakin imuroimiseenImuroi ensin niin sitten voit kuvitella.
Onhan tätä päivää vielä jäljellä Hyvin ehtii vielä siivota. Munki pitäs vielä hoitaa pyykit kaappiin ja uudet pyörimään.Esikko kotona, mies tuo töistä tullessaan kuopuksen mukanaan. Ja mie en oo tänään ku tiskannut (kone tehny senkin)..aamulla piti tosin esikoinen saattaa taksilleen ja kuopus kävellä hoitoon, mut silti. Meinasin et oisin isomminkin siivoillu, meinasin et nukun pienet päikkärit mut pah, keitin kahdet kahvit, söin ja katoin Poirotin ja jonkin toisen ohjelman nauhalta..:ashamed: On taas tää päivä menny..