The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28030563:
Ei se lääkäri sitten soittanu mulle sillon viimme viikolla :mad: Jos tänään ei lausunnot tuu meen vaikka käymään ja annan sellasta ärräpäätä sille lääkärille ettei tosikaan.

Ja kai mun pitääs uudelleen muutenkin mennä josko sais jotain vahvempaa lääkettä,ku sattuu kankkuun ja reiteen niin ketusti kävely. Tulis jo kuuma kesä,jos sitten vähän edes helpottaisi :attn:
Kannattaisi varmaan käydä huutamassa kun noin kauan kestää : /

ja :hug:
 
:hug:




Mikä siinä on että mä saan nää taudit aina pitkä aikasena ja muksut oksentelee vaan pari kertaa :ashamed: Ihanaa, etteivät saa pahana mutta miks mä??
:hug: sinne myös..

Mulle ainaki joku sano joskus, että ku lapsilta saa jonkun taudin, niin kyseessä on "lastentauti", johon heillä on kertynyt jo jotain vastustuskykyä, mutta aikuisella se on kait sen verran heikentynyt, että kestää kauemmin tmv. Eli siis, kun muksut sairastelee usein ja pieniä sairauksia, niin heille kehittyy sitä vastustuskykyä koko ajan, mutta ite sitten sairastelee harvemmin ja pidemmän kaavan mukaan.

Onneks pojalla se nuo korvat ei hirveesti särje, eikä tuu kuumetta tmv. Eli pystyy ihan normaalisti käymään hoidossa, kuuloon se on vaikuttanut jo jonkin verran.

Kiitos kaikille haleista ja toivotuksista :)

KK, korvat juu luultavasti putkitetaan ja kitarisojen leikkauksestakin se lääkäri puheli, kun poika kuorsaa jonkin verran.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä