• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhanaValo
Olipa illalla olo...mahaan koski niin ettei tienny miten päin olla, välillä tuntui et alkais oksettamaan..ei onneks kuitenkaan. Jonkin aikaa siinä pyörin ja mietin et mitä hittoa täs uskaltaa tehdä mut meni kai se lopulta ohi kun olin nukahtanu.
Nyt jo parempi vaikka pitää vähän miettiä mitä uskaltaa syödä..
 
Ihan oikeasti? Ettet vaan huijaa? :xmas:
Tarviiko näyttää henkkareita? Vai milläs mää mun ikääni ryhdyn todistelemaan? :rolleyes:

:hug:

Niin voin, toivottavasti se ei sit haittaa yöunia. Huomenna pitää mennä aikaisin töihin.
Toivottavasti ei vaikuta sitte juu yöuniin. Mä en voi ottaa päikkyjä, ku ne on aina yöstä pois..
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28030185:
Melkosen turha edes toivoa. Tuolla meidän nuoremmalla on selkee rytmi jääny päälle, toisaalta se on hyvä, mut toisinaan vähän vituttaa nousta aina aamusin 6-6.30.
Pidempään se kai oikeesti on, mutta pitempään kuulostaa paremmalta :D
niin munkin mielestä :D

joo, hyvät ja huonot puolensa tuossa rytmissä :)
 
Viimeksi muokattu:
Olipa illalla olo...mahaan koski niin ettei tienny miten päin olla, välillä tuntui et alkais oksettamaan..ei onneks kuitenkaan. Jonkin aikaa siinä pyörin ja mietin et mitä hittoa täs uskaltaa tehdä mut meni kai se lopulta ohi kun olin nukahtanu.
Nyt jo parempi vaikka pitää vähän miettiä mitä uskaltaa syödä..
voi että :hug:

toivottavasti ei mitään mahatautia hakisi...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä