just deLaiskiais sunnuntai?
just deLaiskiais sunnuntai?
valitsisin jälkimmäisenOnneks ei ole mun autoni.
Kaupassa pitäisi lähteä käymään, täytyykin miettiä, valitsenko tuon jumioviauton vai kenties tuon, mistä ovet aukeaa
melkeinpä jooHello
Viikonloppu on sit lusittu. :xmas:
Mä olin töissä, sitä mä tarkoitin.melkeinpä joo
olin mäkin eilenMä olin töissä, sitä mä tarkoitin.
Perjantaina kaverin piti ostaa famipala pussi. Kaupassa ei ollut sitä mutta ei sitten voinut ostaa mitään muuta namia. :vampire:
No niin, jouduin sitten kärvistelemään makean himoissa. :|
no ne patukat on kyllä parempia
olis nyt edes jotain tuonut : /
olisit syönyt sokeriaNo niin, jouduin sitten kärvistelemään makean himoissa. :|
:hug:olisit syönyt sokeria
ei vaan :hug:
traffic rage on vakava tauti :hug:Näytin tänään keskaria yhdelle autoilijalle :ashamed:
mutta se toinen aloitti |O
Tultiin anoppilasta niin yksi autoilija alkoi soittaan torvea kun meinas kiilata meidän kylkeen vaikka sen olis pitänyt väistää meitä!
Ajoi meidän ohi ja repsikan paikalta nainen näyttää keskaria niin minäpä näytin takaisin
Sitten se nainen laittoi vielä sormensakin kurkkuun
Mies tokas vieressä että älä nyt keskaria näytä. Sanoin että todellakin näytän jos toinen aloitti eikä osaa liikennesääntöjä.
Valittaan jos olis tullut valoissa tms (koskaanhan ei tiedä) niin olisin sanonut että menepäs katsomaan kohta uudestaan ja opettele liikennesäännöt.
NIH!!
mä olisin voinut vaikka ojentaa sanoilla jos olisi tilaisuus tullutOikein teit.
Mä varmaan olisin näyttänyt myös nyrkkiä.
:ashamed:traffic rage on vakava tauti :hug:
tarkotin sitä vastapuolta joka teki kosto- ohituksen:ashamed:
En yleensä hermostu mutta kun oli väärässä ja näytti vielä itse ensin sitä keskaria :snotty:
mitäs tuollainen oliJahas, poika tuli kotiin.
Iskin ruokalautasen eteen. Täytyy nyt kyllä sanoa, että tänään tein helppoa ja hyvää, mutta vähän turhan epäterveellistä ruokaa. :ashamed:
Onhan nyt laiskiaissunnuntaiYksin kotosalla, tai no on täällä koira, eikä ole oikein mitään tekemistä.
Tai olisihan paperitöitä kasapäin ja siivoillakin pitäisi, mutta kun ei huvita kertakaikkiaan yhtään.
Vedä hirveet kännit, ja seuraavaan aamun mennessä kylppäri on laatotettu uuteen uskoon :saint:
:hug:Ei tämäkään helposti tullut, kyllä piti ihan määrätietoisesti juoda tolkuton määrä minttuviinaa
no hyvä ettet minua :saint:tarkotin sitä vastapuolta joka teki kosto- ohituksen
eikö se sitten myöhemmin ohittanut jotta sai näyttää keskariano hyvä ettet minua :saint:
eikä se oikeastaan ohittanut vaan meinasi kiilata kylkeen meidän kaistalle kun varmaan luuli että meillä väistämisvelvollisuus
mitä ei ollut