Tu syömään tuoretta pullaaHello
Viikonloppu on sit lusittu. :xmas:
Ai niin, laskiainen.. Onks siinä hilloa ja kermavaahtoa?Tu syömään tuoretta pullaa
Hilloa on, kermavaahtoa lähden juurikin hakemaan kaupastaAi niin, laskiainen.. Onks siinä hilloa ja kermavaahtoa?
No niin..Hilloa on, kermavaahtoa lähden juurikin hakemaan kaupasta
Meillä mies tekee ton. Mä en Tarttisko ehottaa?Vedä hirveet kännit, ja seuraavaan aamun mennessä kylppäri on laatotettu uuteen uskoon :saint:
Tuu mun kanssa paikalliseen niin voit laatoittaa huomenna.Meillä mies tekee ton. Mä en Tarttisko ehottaa?
Ei ku oikeesti
:O :kiss:Kiraffi sulkee koneen ja lähtee ruokkimaan ja hellimään reissusta palannutta jälkeläistään. Heippa, tuun takas aikasintaan sitten kun se nukkuu.
Heippa :kiss:
Milläs terotit?Sain tylsyyden hetkeksi kaikkoamaan.
Kaveri poikkesi täällä ja käytiin vähän kaupoilla... Piristi =)Milläs terotit?
mä otin tirsat,vois kyllä mennä jo kyllä yöpuulle...
Voitais kyl treffailla täs joku kertaTuu mun kanssa paikalliseen niin voit laatoittaa huomenna.
Laita viestiä kun haluat treffata.Voitais kyl treffailla täs joku kerta
Kiva mulla ihan törkee väsymys,mahtokohan toi ulkoilu tehdä tepposen ja siksi nyt veto ihan pois.Kaveri poikkesi täällä ja käytiin vähän kaupoilla... Piristi =)
Ei auta muuta kun nukkumaan... =)Kiva mulla ihan törkee väsymys,mahtokohan toi ulkoilu tehdä tepposen ja siksi nyt veto ihan pois.
:hug:Ai kauhee, millonkahan tää krapula paranee |O
Ei tämäkään helposti tullut, kyllä piti ihan määrätietoisesti juoda tolkuton määrä minttuviinaa:hug:
Olin kyllä eilen illalla humalassa, mutta krapulaa ei mulle kauhean helposti tule.
Ei tämäkään helposti tullut, kyllä piti ihan määrätietoisesti juoda tolkuton määrä minttuviinaa
Ei tämäkään helposti tullut, kyllä piti ihan määrätietoisesti juoda tolkuton määrä minttuviinaa