:wave: mukavaa päivääjaha, se on lähdettävä sinne anoppilaan kohta puoliin, mukavaa päivää kaikille
:kiss: :wave:
taisi juu ollatajusin äsken että meijän kieltä lipova hopeinen discomies ei eilen ollut seuranamme. Onkohan se jäänyt autoon ja ovet jäätyneet kii eikä ole päässyt ulos Vai oliko sillä illanistujaiset,puhuko se jotain sellasta...muistelisin.
tein kanssa lumitöitä ja putsasin autopaikankin ja nyt soijaa pukkaa pitääkin käydä vielä suihkussa ja vasta sitten lähteäWuhuu jippii lumityöt tehty.. on se perkule hienoo kattoo ku tota paskaa sataa LISÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!! ÄÄÄÄÄ stana!
Määki tahon pullaa... pitäisköhän se leipoa. Vai käydä ostamassa. Musta piti kyllä tulla pullantuoksuinen kotiäiti, mut ny mää taidan haista vaan kuolemalle viikonlopun jäljiltä vaikka suihkussakin kävin äskön
Mää en oo käyny edes kattoon, oon unohtanu koko laiskiaisen... Kai mä voisin äkkiä leipasta ja käskee mp.n tuomaan kermaa sitten kun kotiin saapuu.
No mut ei aina voi onnistua Mä leivoin noi jo eilen ni ei tartte ku vatkata kerma ni hyvä on
Kallei ne on ostaa ku ainakin meidän salessa maksaa yli kolme euroa sellanen kahden paketti :O
En huomannutkaan tätä, täällä ollaan.tajusin äsken että meijän kieltä lipova hopeinen discomies ei eilen ollut seuranamme. Onkohan se jäänyt autoon ja ovet jäätyneet kii eikä ole päässyt ulos Vai oliko sillä illanistujaiset,puhuko se jotain sellasta...muistelisin.
Laiskiais sunnuntai?Heissan muruiset :kiss:
Laiska sunnuntai
Mun 8v tyttö tutki tossa just kalenteria ja huudahti että tänään on laiskiais sunnuntai lisäsi vielä että haluu laiskiaspullaa myösLaiskiais sunnuntai?
Hei vain hei :kiss: Mitäs kuuluu? Joko on polvi parempi?Heissan muruiset :kiss:
Laiska sunnuntai
Kulukee mukana Tää tauti sais olla jo vähitelle ohi.Hei vain hei :kiss: Mitäs kuuluu? Joko on polvi parempi?