Kiitti*potkasee pepulle*
kiva leikki sulla ollut
Juu, välillä pittää leikkiä, pojatki tuli mun kanssa kuvaileen itteään
Tää tukka on kyllä kiva. Aina näyttää hyvälle, vaikka olis parin päivän mömmötki päässä
Kiitti*potkasee pepulle*
kiva leikki sulla ollut
hyvin helppo siisAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28025086:Kiitti
Juu, välillä pittää leikkiä, pojatki tuli mun kanssa kuvaileen itteään
Tää tukka on kyllä kiva. Aina näyttää hyvälle, vaikka olis parin päivän mömmötki päässä
Jep Tukka pystyy ja menokshyvin helppo siis
pidä ja mene
Eipä munkaan oikeastaan sen kummallisempi ole kun on puolipitkä.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28025116:Jep Tukka pystyy ja menoks
Meillä tota lääniä on liikaa Ja kun pohjalla on loskamössöä kun ei oo ehtiny tekemään lumitöitä ties koska viimeks ni sitä kakkaa on ja paljon! :Ouskon että lähti inhottava ääni :x
lunta tullut pe, la ja tänään :headwall:
mä tykkään tehdä lumitöitä, ainakin kun on niin pieni alue mistä tehdä
ja nyt kun tuo on ollut tuollaista höttöä kevyttä pakkaslunta
:hug: tuolle lopulle
Se on parasta Ei tarvii ressaa hiuksista. Tosin, mä kyllä käytän lähes aina pipoaEipä munkaan oikeastaan sen kummallisempi ole kun on puolipitkä.
Harjaa ja mene
ja painavaa kakkaa myösMeillä tota lääniä on liikaa Ja kun pohjalla on loskamössöä kun ei oo ehtiny tekemään lumitöitä ties koska viimeks ni sitä kakkaa on ja paljon! :O
No juu ei se kauheen kiva ääni ollu
Se oli kyllä ihan huippuja painavaa kakkaa myös
mutta samalla saa hyötyliikuntaa
tulee niin mieleen se Samppa Linnan kakijuttu
ei jaksaisi hiusten kanssa pelleilläAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28025153:Se on parasta Ei tarvii ressaa hiuksista. Tosin, mä kyllä käytän lähes aina pipoa
Haha Joo..ja painavaa kakkaa myös
mutta samalla saa hyötyliikuntaa
tulee niin mieleen se Samppa Linnan kakijuttu
täytyy katsoa katsomosta vielä joku kerta parhaat palatAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28025176:Se oli kyllä ihan huippu
Haha Joo..
Mä näin ihan kummallista unta.. Joku sarjamurhaaja jahtas mua pitkin koulun auditorioo
No kyl...vaikka kuulemma tästä eteenpäin täytän aina vaan 25v. niin täytyy sanoa että krapulat pahenee mitä enemmän ikää tulee lisää..eilisen ois voinut vaan nukkua mut piti hakea lapsetkin mummolasta, n. puolen tunnin ajomatkan päästä..oli autossa etenkin vähän semmoinen olo, että pysyykö kaikki sisällä vai eikö.:xhuomenta ihqukin
väsyttäviä nuo juhlimiset
Noo, ei tarvii ainakaa surkutella, ettet ottanu iloa irti synttäreistä Ens viikolla, et edes muista, että sulla on ollu jotain krapulaaNo kyl...vaikka kuulemma tästä eteenpäin täytän aina vaan 25v. niin täytyy sanoa että krapulat pahenee mitä enemmän ikää tulee lisää..eilisen ois voinut vaan nukkua mut piti hakea lapsetkin mummolasta, n. puolen tunnin ajomatkan päästä..oli autossa etenkin vähän semmoinen olo, että pysyykö kaikki sisällä vai eikö.:x
Mää taidan poistua samalla ovenavauksella, ettei saranat kuluEii mar, kai mä puen päälle ja lähen lasten kanssa sinne lumihommiin.... Palaillaan päivemmällä
juuri näinAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28025265:Noo, ei tarvii ainakaa surkutella, ettet ottanu iloa irti synttäreistä Ens viikolla, et edes muista, että sulla on ollu jotain krapulaa
:hug: :wave:Eii mar, kai mä puen päälle ja lähen lasten kanssa sinne lumihommiin.... Palaillaan päivemmällä
huomenta =)Hyvää huomenta kaikille:wave:
oli sitten kai pikkuisen univelkaa ja väsymystä kun menin nukkumaan niin taju lähti samantein. Nyt aamupalaa
mulla arkena unet jää usein 5-6 h ja se on ihan liian vähän,vähintää 7h pitäs saada unta mutta kun en mä osaa mennä aikasin nukkumaa olen yrittänyt muuttaa sitä rytmiä monet kerrat mutta ei se onnistu. Viikonloppuna sit unet voi olla3-4h pidemmät.huomenta =)
hyvähän se on saada univelkoja pois
mä nukuin taas noin 6.5h aina pärjännyt pienemmilläkin unimäärillä
mulla herätys viikolla 6.30 aikaan mutta silti tulee mentyä nukkuun joskus puolen yön kieppeillä joskus myöhemminkin enkä kanssa osaisi mennä nukkuun esim 22-23 aikaan, ikinä osannutmulla arkena unet jää usein 5-6 h ja se on ihan liian vähän,vähintää 7h pitäs saada unta mutta kun en mä osaa mennä aikasin nukkumaa olen yrittänyt muuttaa sitä rytmiä monet kerrat mutta ei se onnistu. Viikonloppuna sit unet voi olla3-4h pidemmät.