• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28025086:
Kiitti :p

Juu, välillä pittää leikkiä, pojatki tuli mun kanssa kuvaileen itteään :D

Tää tukka on kyllä kiva. Aina näyttää hyvälle, vaikka olis parin päivän mömmötki päässä :LOL:
hyvin helppo siis :LOL:
pidä ja mene :D
 
uskon että lähti inhottava ääni :x

lunta tullut pe, la ja tänään :headwall:
mä tykkään tehdä lumitöitä, ainakin kun on niin pieni alue mistä tehdä :LOL:
ja nyt kun tuo on ollut tuollaista höttöä kevyttä pakkaslunta

:hug: tuolle lopulle
Meillä tota lääniä on liikaa :D Ja kun pohjalla on loskamössöä kun ei oo ehtiny tekemään lumitöitä ties koska viimeks ni sitä kakkaa on ja paljon! :O

No juu ei se kauheen kiva ääni ollu :D
 
IhanaValo
huomenta ihqukin :)

väsyttäviä nuo juhlimiset :D
No kyl...vaikka kuulemma tästä eteenpäin täytän aina vaan 25v. niin täytyy sanoa että krapulat pahenee mitä enemmän ikää tulee lisää..eilisen ois voinut vaan nukkua mut piti hakea lapsetkin mummolasta, n. puolen tunnin ajomatkan päästä..oli autossa etenkin vähän semmoinen olo, että pysyykö kaikki sisällä vai eikö.:x
 
No kyl...vaikka kuulemma tästä eteenpäin täytän aina vaan 25v. niin täytyy sanoa että krapulat pahenee mitä enemmän ikää tulee lisää..eilisen ois voinut vaan nukkua mut piti hakea lapsetkin mummolasta, n. puolen tunnin ajomatkan päästä..oli autossa etenkin vähän semmoinen olo, että pysyykö kaikki sisällä vai eikö.:x
Noo, ei tarvii ainakaa surkutella, ettet ottanu iloa irti synttäreistä :D Ens viikolla, et edes muista, että sulla on ollu jotain krapulaa :p
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
huomenta =)

hyvähän se on saada univelkoja pois

mä nukuin taas noin 6.5h :) aina pärjännyt pienemmilläkin unimäärillä
mulla arkena unet jää usein 5-6 h ja se on ihan liian vähän,vähintää 7h pitäs saada unta mutta kun en mä osaa mennä aikasin nukkumaa olen yrittänyt muuttaa sitä rytmiä monet kerrat mutta ei se onnistu. Viikonloppuna sit unet voi olla3-4h pidemmät.
 
Viimeksi muokattu:
Säässä muutos ensi viikolla – katso ennuste

Julkaistu 08.02.2013 20:00

Suursäätilaan on tulossa muutos ensi viikon alussa. Sää poutaantuu vihdoin etelässä ja myös kylmenee.

Etelästä tulevien lumisateiden sarja jatkuu vielä tämän viikonlopun. Pohjoisimmillaan sateet voivat nousta Etelä-Lappiin asti sunnuntaina. Pohjois-Lapissa on vielä viikonvaihteessa kireitä pakkasia.

Maanantaina lumisateet heikkenevät maan etelä- ja keskiosan yllä.

– Silloin etelässä on tullut lunta joka päivä viikon ajan. Tiistaista alkaen meillä vallitsee kuitenkin korkeapaine ja tulossa on poutaisia pakkaspäiviä, ennustaa MTV3:n meteorologi Pekka Pouta.

Ensi viikon sää on todennäköisesti pilvinen ja lämpötilat etelässä enimmäkseen 5-10 pakkasasteessa, pohjoisessa 10-15 pakkasasteessa.

– Jos pilvet hälvenevät ja sää selkenee, pakkanen kiristyy noista lukemista noin kymmenellä asteella, sanoo Pekka Pouta.

MTV3:n sääsivustolta löytyvät muun muassa sadetutka, paikkakuntakohtaiset ennusteet ja tiesää.

(MTV3)

:)
 
mulla arkena unet jää usein 5-6 h ja se on ihan liian vähän,vähintää 7h pitäs saada unta mutta kun en mä osaa mennä aikasin nukkumaa olen yrittänyt muuttaa sitä rytmiä monet kerrat mutta ei se onnistu. Viikonloppuna sit unet voi olla3-4h pidemmät.
mulla herätys viikolla 6.30 aikaan mutta silti tulee mentyä nukkuun joskus puolen yön kieppeillä joskus myöhemminkin enkä kanssa osaisi mennä nukkuun esim 22-23 aikaan, ikinä osannut

jo pienenä äiti aina sanoi että että kun kuhkin viimeisenä hereillä :D

kävin muuten eilen vaihtamassa niitä farkkuja kun tuli otettua hivenen liian isot ja pienemmätkin mahtui :)
vielä tekis mieli ostaa ne ihan tummat :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä