• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kyllä, sitäpaitsi jos on paha ongelma muistin kanssa, voi joka päivä olla seikkailu, ikäänkuin vieraista heräisi joka aamu jne... Tissit on aina vaan plussaa... :D
voisi olla joo :D
mutta ei loppupeleissä kivaa kun välillä eksymäänkin saattaisi saada

tissit on varmaan plussaa mutta tyytyminen niihin mitkä luoja on tehnyt ja imetys =)

selviskö kepsis mitään siitä lääkärireissusta?
 
  • Tykkää
Reactions: kepsis
Askel on kepeä, mutta väsynyt :D Tytöt nukkuu vielä ja minä mietin mitä sitä söisi...
Mä söin aamupalaks kolme ja puol paahtoleivän palasta :D Yleensä en syö mitään aamupaloja.

päivällä otat päikkärit :)
Ei pysty. Tarvii lähtee äidille, kun tuo mies joskus heräilee, tais olla hyvässä kuosissa ku tuli kotiin, ku keittiöstä kuulu kauheeta kolinaa, en tiiä mitä mahto touhuta :D
Sit mennään pulkkamäkeen ja mää pääsen halimaan heppoja :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: kepsis ja famipala
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28024864:
Mä söin aamupalaks kolme ja puol paahtoleivän palasta :D Yleensä en syö mitään aamupaloja.

Ei pysty. Tarvii lähtee äidille, kun tuo mies joskus heräilee, tais olla hyvässä kuosissa ku tuli kotiin, ku keittiöstä kuulu kauheeta kolinaa, en tiiä mitä mahto touhuta :D
Sit mennään pulkkamäkeen ja mää pääsen halimaan heppoja :heart:
kokkailiko jotain :D

ai niin, sehän on laiskiaissunnuntai tänään :D
ja tiistaina laiskiaistiistai

anoppilaan kanssa matka tänään jossain vaiheessa käy
 
kokkailiko jotain :D

ai niin, sehän on laiskiaissunnuntai tänään :D
ja tiistaina laiskiaistiistai

anoppilaan kanssa matka tänään jossain vaiheessa käy
Ei, tais jotain mehua itelleen tehä luulisin.. :D Enkä kyllä tiiä oliko mitään pahasti humalassa, harvemmin on. Yleensä vaan sillon, ku pitäs olla hiljaa niin onnistuu kolistelemaan, mulle käy ainaki aamusin monesti niin, ku aamuvuoroviikkoina teen eväitä itelleni siinä 5 aikaan.

Juu laiskiainenhan se on tänään. Meillä on eräillä tutuilla tontilla sellanen kallio, johon tekevät joka talvi mäen ja kutsuvat sitten porukkaa laskiaissunnuntaina sinne mäkeä laskemaan ja makkaraa paistamaan. Vuosia sitten vielä Kingi veti rekeä perässä ja päästiin rekeilemään, nykysin vanhuksen jalat ei enää jaksa ja Demonia ei varmaan oo vielä totutettu kärryihin/rekeen. Mutta halimaan niitä pääsee :) Josko vaikka sais aikaseksi sopia jonkun päivän, että menis ratsastamaan :p
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
IhanaValo
Huomenia, just heräsin..tai no heräsin ja heräsin, torkahtelin varmaan puol kuudesta asti kun esikko päätti nousta ja tuossa 9 pintaan jaksoin lopulta nousta.

Illalla kuitenkin kympin maissa olin jo ihan seis, VoF piti kuitenkin jaksaa boxilta kattoa..onneks ei ollu enää ku puolisen tuntia jälellä ohjelmaa, pääs nukkuu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28024927:
Ei, tais jotain mehua itelleen tehä luulisin.. :D Enkä kyllä tiiä oliko mitään pahasti humalassa, harvemmin on. Yleensä vaan sillon, ku pitäs olla hiljaa niin onnistuu kolistelemaan, mulle käy ainaki aamusin monesti niin, ku aamuvuoroviikkoina teen eväitä itelleni siinä 5 aikaan.

Juu laiskiainenhan se on tänään. Meillä on eräillä tutuilla tontilla sellanen kallio, johon tekevät joka talvi mäen ja kutsuvat sitten porukkaa laskiaissunnuntaina sinne mäkeä laskemaan ja makkaraa paistamaan. Vuosia sitten vielä Kingi veti rekeä perässä ja päästiin rekeilemään, nykysin vanhuksen jalat ei enää jaksa ja Demonia ei varmaan oo vielä totutettu kärryihin/rekeen. Mutta halimaan niitä pääsee :) Josko vaikka sais aikaseksi sopia jonkun päivän, että menis ratsastamaan :p
näinhän tuo monesti menee :)

ihanalta päivältä kuulostaa :heart:
 
näinhän tuo monesti menee :)

ihanalta päivältä kuulostaa :heart:
Tässä kaikessa on vielä yksi ihana puoli lisää. Mennään ensin äidille ja se on tehny jauhelihakastiketta ja jälkkäriksi pullaa :p :heart:

huomenta ihqukin :)

väsyttäviä nuo juhlimiset :D
Niinhän nuo on. Vieläki ihan sekasin tosta perjantaista. Seuraavaks juhlitaan sitte 3 viikon päästä 1.3, ku mulle tulee viimisen kerran ikää lisää :D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Huomenia, just heräsin..tai no heräsin ja heräsin, torkahtelin varmaan puol kuudesta asti kun esikko päätti nousta ja tuossa 9 pintaan jaksoin lopulta nousta.

Illalla kuitenkin kympin maissa olin jo ihan seis, VoF piti kuitenkin jaksaa boxilta kattoa..onneks ei ollu enää ku puolisen tuntia jälellä ohjelmaa, pääs nukkuu.
Huomenta :kiss:
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28024980:
Tässä kaikessa on vielä yksi ihana puoli lisää. Mennään ensin äidille ja se on tehny jauhelihakastiketta ja jälkkäriksi pullaa :p :heart:

Niinhän nuo on. Vieläki ihan sekasin tosta perjantaista. Seuraavaks juhlitaan sitte 3 viikon päästä 1.3, ku mulle tulee viimisen kerran ikää lisää :D
multa tuo loppunut jo ajat sitten :D
 
huomenta :)

eipä mitään ihmeellistä :)
lapsetkin jo ehtineet nahistella joten normiaamu :)
Meillä tuo toinen ipana hakkas haarukalla lautasta ja koitti vissii epätoivosesti rikkoo sitä... :kieh:

Pitäis lumihommiin mennä ja koittaa saada mies töiden jälkeen taivuteltua pulkkamäkeen... Saas nähä kuin käy, tuskin lähtee.. Mä en nykyään edes huomaa koko äijää ku se vaan istuu koneella aina ku tulee kotiin missä ikänä onkaan.. Onkohan sekään mikään hyvä asia :confused:
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28025048:
Huomenta! :kiss:

Pitäs raahautua suihkuu, mutta ko ei saa aikaseks.. Voisko joku potkia mua persuksille ja antaa vauhtia? :D

Ainii, leikin äsken webbikameralla, tuli komeita kuvia.. :p
Ei mikään kiire ku mäki kerranki ehdin tässä istumaan ees hetken :D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28025048:
Huomenta! :kiss:

Pitäs raahautua suihkuu, mutta ko ei saa aikaseks.. Voisko joku potkia mua persuksille ja antaa vauhtia? :D

Ainii, leikin äsken webbikameralla, tuli komeita kuvia.. :p
*potkasee pepulle*

kiva leikki sulla ollut :p
 
Meillä tuo toinen ipana hakkas haarukalla lautasta ja koitti vissii epätoivosesti rikkoo sitä... :kieh:

Pitäis lumihommiin mennä ja koittaa saada mies töiden jälkeen taivuteltua pulkkamäkeen... Saas nähä kuin käy, tuskin lähtee.. Mä en nykyään edes huomaa koko äijää ku se vaan istuu koneella aina ku tulee kotiin missä ikänä onkaan.. Onkohan sekään mikään hyvä asia :confused:
uskon että lähti inhottava ääni :x

lunta tullut pe, la ja tänään :headwall:
mä tykkään tehdä lumitöitä, ainakin kun on niin pieni alue mistä tehdä :LOL:
ja nyt kun tuo on ollut tuollaista höttöä kevyttä pakkaslunta

:hug: tuolle lopulle
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä