pikku syrjähypyn jälkeen on hyvä hipsiä takas kotiinoma koti kullan kallis :heart:
pikku syrjähypyn jälkeen on hyvä hipsiä takas kotiinoma koti kullan kallis :heart:
piparinpalat hukkui matkalla :xmas:Mun piti tulla laittaa toi sama just
löysin sentäs takasin tänne. Melkeen alkoi jo pelottaa!
aivan, palstasyrjähyppypikku syrjähypyn jälkeen on hyvä hipsiä takas kotiin
juuri laitoin saman edellisellä sivulla :heart:Oma koti kullan kallis
Kirahville tuli kaveri kylään, nii ei se kerkee tänne meidän kaa höpiseen.. Mut mä painelen nyt tonne peiton alle sänkyyn, alkaa väsy painaa jo pikkuhiljaa..jokos kirahvi on nukahtanut
Jaa miten ne silleepiparinpalat hukkui matkalla :xmas:
rupee ruoska heiluu pianpikku syrjähypyn jälkeen on hyvä hipsiä takas kotiin
vaikka mä vaan käväsin ja tulin aikapäiviä takas?rupee ruoska heiluu pian
Mulle tuli aan paikalle iii ensiks. Onneks luin enne lähettämistäjuuri laitoin saman edellisellä sivulla :heart:
kiitos tiedostaAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28024050:Kirahville tuli kaveri kylään, nii ei se kerkee tänne meidän kaa höpiseen.. Mut mä painelen nyt tonne peiton alle sänkyyn, alkaa väsy painaa jo pikkuhiljaa..
Hyvää yötä mussukat :kiss:
Olkaahan kiltisi..
jaa-aJaa miten ne sillee
käyhän se niinkinMulle tuli aan paikalle iii ensiks. Onneks luin enne lähettämistä
:stick:käyhän se niinkin
:vampire::stick:
ei sitä ainakaa täälläpäin näymikähän siinä on kun juo yhden lonkun tulee heti mielitekoja
ruispaloja piti mennä tekeen
onkohan aries lähtenyt hakeen helpotusta halipulaan kun ei ole näkynyt
no säästyt sitten ruoskimiselta mutta piiskaa voit saadavaikka mä vaan käväsin ja tulin aikapäiviä takas?
no älä nyt vielä mee...Kuulkaas raksulaiset, mä lähen Veljeskunnan pariin :vampire:
Öitä mussut :heart: :kiss:
nauti VeljeskunastaKuulkaas raksulaiset, mä lähen Veljeskunnan pariin :vampire:
Öitä mussut :heart: :kiss:
mattopiiskaa :saint:no säästyt sitten ruoskimiselta mutta piiskaa voit saada
toivottavasti ennustuksesi osuu oikeaanno säästyt sitten ruoskimiselta mutta pi***a voit saada