imdb ei näemmä laske tota Gods of the Arena -kauttaSe voipi olla. Ehkä noista joku on sitte itsenäinen sarja.
TUBE+ Search Results for TV Show: "spartacus
:flower:Iltaa nussukoille..
sitä on liikkeellä...Ruutis, sellasta sattuu :kiss:
Mua panetuttaa. Ei mulla muuta.
IltaaIltaa nussukoille..
Niin on...sitä on liikkeellä...
ei lopu huokailut täälläAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28023543:Niin on...
Ihan ok, kiirettä piti.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28023542:Iltaa
Laitoin sulla naamakirjassa pyyntöä
Mites työpäivä meni?
Ei taida loppua ei...ei lopu huokailut täällä
ja sitte vielä jotkut kaatavat bensaa liekkeihinAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28023543:Niin on...
Kuka kumma sellasta tekee.. Aika törkeetä toimintaa.. Mulla ei oo ees helpotusta näkyvissä ku yks on poissa kotoa...ja sitte vielä jotkut kaatavat bensaa liekkeihin
:saint:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28023590:Kuka kumma sellasta tekee.. Aika törkeetä toimintaa.. Mulla ei oo ees helpotusta näkyvissä ku yks on poissa kotoa...
sama kateellisuus iskee täälläkin välilläkiva kun joku tajuaa mitä tää oikeesti on. tänää tuli kaupassa vähän omituinen olo kun näin vanhemman pariskunnan niin käsikädes ja onnellisen näkösenä että tuli vähän jopa katellinen olo.
sitä samaa :kiss:Iltaa nussukoille..
mitäs sä kateilet kun sullahan on käsi mihin tarttuasama kateellisuus iskee täälläkin välillä
ei se käsi mitään autamitäs sä kateilet kun sullahan on käsi mihin tarttua
No puhelin soi tänää mutta tiedä sitten....en ilmeisesti mokannutkaan...kaiketi. päivä kerrallaan,tuskastuttavaa.Mites tinku, selviskö siitä puhelusta tai sen tekemisestä mitään?
Vai miten se nyt meni : /
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2238301-ketju-pahkinankuoressa/
no mutta tuohan olis hyväNo puhelin soi tänää mutta tiedä sitten....en ilmeisesti mokannutkaan...kaiketi. päivä kerrallaan,tuskastuttavaa.