vähän sama juttuMie luulin alussa että tuo veli sikiö tippuu ekana, mutta tuolla tuo vieläkin menee
tai luuliin että hänmän tippuu ekana
vähän sama juttuMie luulin alussa että tuo veli sikiö tippuu ekana, mutta tuolla tuo vieläkin menee
Heräsin perjantaina puol 5 aamusti ku lähdin töihin.. Sitte ku joi vielä muutaman juoman, nii ei se nukkuminen oo ihan samaa kuitenkaan. Enkä mä tainnu nukkua ku joku 6 tuntia viime yönä. Heräsin joskus 9 aikaan, sit pyöriskelin siinä sohvalla, etten herättäis kirahvia. Mut sekin sitte heräili 10 maissa. Nyt mietin, että meniskö nukkuuei oo kauan aikaa kun valvoin 24h putkeen ja oikeesti,se on kamalaa.
no paappa linkki viimeseen jaksoonNii mä kattoin kans, mut 4 versiota katton Spartacuksesta. Olisko yks sitte ollu omansa? Tai sit mä olla nii sekasi, etten muista.
mutta naitko onko kullin hyvä?Eiks ollu juu
Jooo jussi voittaa!
ihan hyvää läppää heittäätaitaa riku voittaa,porukka kiusallaanki äänestää sitä kun tietää et se oikeen yrittää pudota sieltä tai sitten se on sen ovela taktiikka. Ite en tykkää tosta akun hahmosta yhtään.
jotku täällä on vielä nuoria, olis kiva olla kärpäsenä katossa kattomassa mitä ne linkkaa 20v kuluttua...
:xmas:aivan
mitäs me silloin
juuri näinAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28023265:Mäkin kyllä ihmettelin sitä Sanna-Raipea, ensin se oli ihan hyvä, mutta mua alko ainakin kyllästyttää, ku ei se oikeen kehittyny mihinkää suuntaa, niitä paria lausetta hoki, joka välissä ja alusta asti mua ärsytti se päännykiminen, koska viime vuonnaki Armi teki sitä ihan samaa...
En sitte tsihauttanukkaa sidukkaa, vaan jaffan
Vonkaputouksessako?vauvalehti putouksessa :headwall:
tämä olis pitänyt olla
here comes the boom ja flightOnks jotai leffa uutuuksii mitä kannattas kattoo?
Netflixissä on 3 kautta Spartacusta.no paappa linkki viimeseen jaksoon
:hug: ja :nuspus:ei kestä enää yhtään,kauhee halipula *puhisee ja ähisee itekseen* ARGH! eikä ees pelkkä halipula :ashamed:
kiitos ja anteeks. helpotti tää huutopurkaus.
no samasta tuotantokaudesta me puhutaan, War of the damned on imdb:n mukaan season 3Netflixissä on 3 kautta Spartacusta.
Tube+ on Spartacus: Blood and Sands, Gods of the Arena, Vengeance ja War of the Damned
"SPARTACUS: WAR OF THE DAMNED" - Watch Movies Online For Free on TubePlus
Eli 4 kautta katon ilmeisesti
Tuli katottua väärässä järjestyksessä
Otanosaa kohtalotoveri : /ei kestä enää yhtään,kauhee halipula *puhisee ja ähisee itekseen* ARGH! eikä ees pelkkä halipula :ashamed:
tängjuu:heart::hug: ja :nuspus:
kiva kun joku tajuaa mitä tää oikeesti on. tänää tuli kaupassa vähän omituinen olo kun näin vanhemman pariskunnan niin käsikädes ja onnellisen näkösenä että tuli vähän jopa katellinen olo.Otanosaa kohtalotoveri : /
Se voipi olla. Ehkä noista joku on sitte itsenäinen sarja.no samasta tuotantokaudesta me puhutaan, War of the damned on imdb:n mukaan season 3
Joo ei tää kivaa ole.ei kestä enää yhtään,kauhee halipula *puhisee ja ähisee itekseen* ARGH! eikä ees pelkkä halipula :ashamed:
ei pidemmän päälle juu ole. kiitos ja :hug: sinnekinJoo ei tää kivaa ole.
*pus pus* ja *nus nus* :kiss: