toivottavasti ennustuksesi osuu oikeaan
toivottavasti ennustuksesi osuu oikeaan
kipitäppä sitten äkkiä sinne sänkyyn katsomaan jos lykästäätoivottavasti ennustuksesi osuu oikeaan
taidampa mennä, öitäkipittäppä sitten äkkiä sinne sänkyyn katsomaan jos lykästää
makoisia unia ja muuta mukavaa:kiss:taidampa mennä, öitä
:wave:Hälöy! Onks täällä enää kukaan hereillä?
Sinä siellä :wave: Mitäs kuuluu?:wave:
Hei sinä :wave: Kiitos hyväähän tänne. Mitäpä sinne?Sinä siellä :wave: Mitäs kuuluu?
Pari siideriä join kaverin kanssa kun kävi meillä. Mp jäi muksun kanssa mummuloimaan niin pyysin seuraa yksinäiseen iltaan. Ja oli ihan kivaa Pp.tä tosin ikävä kun en oo ennen joutunu olemaan kahta yötä erossa siitä.Hei sinä :wave: Kiitos hyväähän tänne. Mitäpä sinne?
Huomasin ja nauroin itteni tärviölle kaverin kattoessa vieressä että mitä vittua:wave:
kohta tosin menossa nukkuun
huomasitko kk tuon kivan ketjun
joku nähnyt vaivaa lukemisessa ja tekemisessäHuomasin ja nauroin itteni tärviölle kaverin kattoessa vieressä että mitä vittua
Ei ole hakenut helpotusta, meni kymmeneltä sängylle makoileen ja nukahtimikähän siinä on kun juo yhden lonkun tulee heti mielitekoja
ruispaloja piti mennä tekeen
onkohan aries lähtenyt hakeen helpotusta halipulaan kun ei ole näkynyt
vaarallisilla asioilla leikkii miesEN ku pyllistin ku nostin roskan maasta ja sit se sano sillai.. Mä kyl sit vähän suurentelin sit ja sanoin että se sano et oon yhtä iso ku norsu :ashamed:
en mä sit vielkä menny nukkuu :saint:
hyvää huomenta vaan sinnekkinAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28024709:Huomenta!
Vielä olis kyl nukuttanu, mut pienempi herra päätti herätä, joten ei auttanu ku nousta ylös. Nyt kahvia, jos tästä heräilis taas tähänki päivään
:kiss:hyvää huomenta vaan sinnekkin
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28024742::kiss:
no eihän tuo nyt minulle kuulukaan :snotty:Ei ole hakenut helpotusta, meni kymmeneltä sängylle makoileen ja nukahti
päivällä otat päikkäritAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28024709:Huomenta!
Vielä olis kyl nukuttanu, mut pienempi herra päätti herätä, joten ei auttanu ku nousta ylös. Nyt kahvia, jos tästä heräilis taas tähänki päivään