• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28028528:
Mä niin tiesin, että joku teistä vääntää tästä asiasta jotain tällaista. Se on ihan eriasia ratsastaa, kuin ratsastaa... :D

Enkä oo koskaan kuullu, että makuuhuoneessa ratsastamisesta saa hyvät lihakset jalkoihin ja pakaroihin... :whistle:
saa varmasti, tai ainakin lähes varmasti

tai ainakin kannattaa koittaa
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
"Utelias"
Mitäs mieltä pikkukaupunkilainen oli tästä? hieman karkeaa pilaa, mielestä ni

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2238301-ketju-pahkinankuoressa/
 
saa varmasti, tai ainakin lähes varmasti

tai ainakin kannattaa koittaa
Niiiiiii :p Oon mä ehkä kerran koittanuki :rolleyes:

Mut nyt mä koitan houkutella Masan tonne mein makuuhuoneeseen, josko se tulis heittää hiekat mun silmille.. :LOL:

Öitä nussukat :kiss:









ruutiksen tai famin on turha yrittää vääntää tästäkin jotain pervoja, te ootte niin helppoja ja ennalta-arvattavissa ;)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: famipala
Suht hyvä keli oli ajella tänään kun aura oli mennyt just ja tuolloin tammikuussa kun kamera välkähti oli ihan normi talvipakkaskeli.

Montakohan huomautusta tarvitaan että tulee jo sakko? Vaikka ylinopeutta olisi vain vähän?
Mun auton nopeusmittari näyttää kahdella eri nopeusnäytöllä pikkasen vähemmän kuin "viisari".
En kyllä tiedä, kun mä saan yleensä suoraan sen sakon. :D
Juu, noi mittarit yleensä vähän valehtelee.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
kahvikirahvi
pidetään mielessä että jos näkyy koko tumppu niin siellä tölöhöttää sisässä keskari pystyssä
:D Mun piti perjantaina näytellä tumppua kun nuoret miehet käveli risteysalueella keskellä tietä, vaikka vieressä oli kävelytie alikulkutunneleineen ja piennartakin oli pitkän matkaa jäljellä. Uralla kävelivät kun ei ollu lunta, eivätkä perkeleet edes meinanneet väistää kun mää tulin :kieh: Saanko ens kerralla vähän tuuppasta, ihan pikkusen vaan?

Näin jonkun fiksun äidinkin joka anto lapsensa ajaa potkukelkalla keskellä ajokaistaa. Se mamma käänty vielä kattomaan että varmasti näki että auto tulee, mutta eipä vaan sanonu kakarallensa mitään. Voi vee sanoin minä! Lapsille en sentään tohtinu tumppua heilutella.
 
IhanaValo
Lidlin muusi menee meillä kuin väärä raha. Ei haise eikä maistu teolliselta.
Tää on muuten totta. Joku Mummon muusi on hyi ällöä (vaikkei sitä saa ääneen sanoa lasten kuullen) jopa meistä aikuisista..maistuu niin jotenkin jauhoiselta tai joltain.

Ja tuo keskarin näyttö liikenteessä..mies on sanonu et hyvä etten mie aja, menis varmaan autosta se töötti ekana rikki kun käyttäisin sitä niin paljon..:ashamed: Joku kun törttöilee liikenteessä niin sanon miehelle että tööttää sille..mut ei se ikinä tööttää, kiroaa vaan keskenään.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28028658:
Niiiiiii :p Oon mä ehkä kerran koittanuki :rolleyes:

Mut nyt mä koitan houkutella Masan tonne mein makuuhuoneeseen, josko se tulis heittää hiekat mun silmille.. :LOL:

Öitä nussukat :kiss:









ruutiksen tai famin on turha yrittää vääntää tästäkin jotain pervoja, te ootte niin helppoja ja ennalta-arvattavissa ;)
aijaa :xmas:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä