Siinäpä ongelma sit onkin, kun putki on ihan pinnassa.
Sisälle taas suihku ei käy kun ei oo kylppäriä. Mut tiski- ja käsienpesuvesille vois sellaisen pienimmän hankkia. Jos jaksaa. Onpahan talvellakin puuhaa kun lämmittelee vesiä. Ja tähän se tonttuhymiö mitä ei enää ole.
Ja huomenna on kaupat kiiinni.Ai tänään on perjantai?
Yyh, se tarkoittaa ruokaostoksia.
Huomenta! Olis migreeniä jaossa, anybody?
Ja AlkossaJuu! Siksi toi niin tuskaiselta kuulostaakin kun kaikki muutkin ovat tänään kaupassa.
Ei oo sustakaan mitään hyötyä
Kiitos tarjouksesta mutta jätän tällä kerralla väliin.
Mä harkitsin, mutta ajattelin ruokien jäätyvän yöllä autoon. Päivvälämpötila ois säilyttämiseen ihan passeli.Kaupassa kannatti käydä eilen
Ei ole niin, olen hyödytönEi oo sustakaan mitään hyötyä
Johan niilläkin on jutut vähissäHah, voicella puhutaan kaksplussasta
Puhuvat ketjusta onko mies estänyt lähtemästä sua jonnekin tjsp miten tuo otsikko nyt menikään.
Tai lähinnä siitä aiheesta.
Toinen otsikko mistä mainitsivat oli Emmerdalen juonipaljastusketju
NiinpäJohan niilläkin on jutut vähissä
Mä voisin huolia migreeninkin, lähetä tänne vaanHuomenta! Olis migreeniä jaossa, anybody?
Sekin vieläJa Alkossa
Tarviiko kalju hiusväriä?Kahvi täälläkin tippumassa.
Hiusväri mun ainakin pitää tänään ostaa.
Paheksun oluttaMulla on ihan kamala ostoslista! Lapset haluavat sushia. Ja nachoja ja cuacamolea. Ja popcornista, vaahtokarkeista ja suklaasta tehtyä "kakkua". Noi pitää siis raahata mummulaan kun viettävät huomisillan siellä. Ja kotiin tarvitaan hampurilais-ateriatarvikkeet. Ja aamupala-ainekset. Niijuu ja olutta!
Jos vaikka haluaisi punaisen tai mustan kaljunTarviiko kalju hiusväriä?
Joten käsken sinua ajamaan itsesi kaljuksi
Entäs lonkeroaPaheksun olutta
Nopeemmin ne hiukset ajaa pois, kuin tukkavärin haku kaupastaJos vaikka haluaisi punaisen tai mustan kaljun
Mulla on yhä hiukset päässä
Tymä kysymys, paheksunEntäs lonkeroa
Aha.Nopeemmin ne hiukset ajaa pois, kuin tukkavärin haku kaupasta