Tuon takia mä en koskaan mene mihinkään juhliin, kun kaikki käyttää hajusteitaMä en kauheesti käytä hajusteita, hajuvettä suihkin silloin tällöin, mutta käytän sellasta mietoa, joka ei kauheesti ees tuoksu. Sit mulla on yks vähän voimakkaamman tuoksuinen (mikä on kyl ihan finito ) nii sitä sit joskus ku lähtee juhlimaan
aloin miettimään huutamista, ei ole tarvinnu huudella yhtään mitään vuosikausiin. kellekkään eikä missään.Olet siis huutanu liikaa naapureille
Toi on muuten totta. Ihan kamala hajujen sekamelska. Jossain, vaikka teatterissa, missä on hikoilevia vaihdevuosi-ikäisiä tätejä, on lemu suorastaan tyrmäävä.Tuon takia mä en koskaan mene mihinkään juhliin, kun kaikki käyttää hajusteita
Hengitys salpautuu paljon pienemmästäkin ärsykkeestä
Okaloin miettimään huutamista, ei ole tarvinnu huudella yhtään mitään vuosikausiin. kellekkään eikä missään.
On sulla mirri levälläänMun avatar ei näy vai näkyykö? Hitto poistin sen rukkasen kun luulin sensuurin iskeneen, mutta eihän tässä näy mirrikään, vai?
Ja sulla on ny viinaputeli kourassaOn sulla mirri levällään
No ei pitäs olla kuin ihan uusi ennennäkemätön avatarJa sulla on ny viinaputeli kourassa
Onneksi on turkki kunnossa niin ei näy liikaa....On sulla mirri levällään
Dementikoille voi olla uusNo ei pitäs olla kuin ihan uusi ennennäkemätön avatar
Näin hirveesti vaivaa että löysin sopivan ja nyt se ei näy kelleenDementikoille voi olla uus
No ei pitäs olla kuin ihan uusi ennennäkemätön avatar
Niin onJa sulla on ny viinaputeli kourassa
On muttei sen pitäisi avattareen vaikuttaaKyl tuo blondi tuossa viinaputelia pitelee kädessään, vai onko mulla liian isrtaileva mielikuvitus, joka sumentaa todellisuuden?
VVVIIITTTTUUUUUU! Eio nunnaa eikä putelia enää!!Niin on
Eilen oli taas nunnana
Bussit kanssa "kivoja" kun on iäkkäimmillä naisilla ja sitten teineillä.Toi on muuten totta. Ihan kamala hajujen sekamelska. Jossain, vaikka teatterissa, missä on hikoilevia vaihdevuosi-ikäisiä tätejä, on lemu suorastaan tyrmäävä.
Nii, mut jos se vaikuttaa mun aivoihin siten, etten näe todellisuutta?On muttei sen pitäisi avattareen vaikuttaa
Mikäs nyt sitten on?VVVIIITTTTUUUUUU! Eio nunnaa eikä putelia enää!!
Mä näin sen aamulla, en enääMä näen tomsen ison kuorma-auton ilmeisesti hiekkakuorman kera.
Mulle ihan sama kun mulla ei oo hajuaistia, mutta suosin silti kotimaistaMä en muuten ikinä vois ottaa ulkomaalaista miestä itselleni koska niilläkin on tapana ruiskia hajustetta runsaammalla kädellä.
Vaihdoin sen uudestaanMikäs nyt sitten on?
Näköjään näin on päässyt käymäänNii, mut jos se vaikuttaa mun aivoihin siten, etten näe todellisuutta?