Ja työmaa kutsuu! Kivaa päivää ja iltaa kaikille! Huomenna ehtinen taas...
PaheksunJaha, taidanpa keittää päiväkaffetta ja tällekin nikille Bitch esittelee viinapudelia
Ehkä koneen sammuttaminen auttaa?Jaha, taidanpa keittää päiväkaffetta ja tällekin nikille Bitch esittelee viinapudelia
Sama juttu.Kai mun on vaan pakko lähtee sinne kauppaan. Ei kyl kauheesti kiinnostais.
No mun ei tarvii ku tän päivän tarpeet ostaa. Huome poikaset menee mun äidille ja mä lähen kattoo lätkää ja sit sieltä tallille... ja ja sunnuntaina haen poikaset ja syödään tietty äidilläSama juttu.
Vaikka en mä jääkaappiin paljon mitään tarvikaan.
Home alone
Kulutetaan aikaaAamupäivää
Mitäs ketjussa puuhaillaan ?
No mun ei tarvii ku tän päivän tarpeet ostaa. Huome poikaset menee mun äidille ja mä lähen kattoo lätkää ja sit sieltä tallille... ja ja sunnuntaina haen poikaset ja syödään tietty äidillä
Joo ei ihan niin kamalaa, mutta aika kuitenkin, koska ihmiset oli jumittuneet hyllyjen eteen sillee, että joutu poukkoilee ettistakas et sai haluamansa.Parkkipaikka oli ihan täysi, mutta jokainen kassa toiminnassa niin pääsi nopeasti läpi. Ei se niin kauheata ollut kuin pelkäsin
Ihan järkyttävää kun kauppa on yhden päivän kiinni. Pitää hamstrata kaikkea minkä käsiin saaParkkipaikka oli ihan täysi, mutta jokainen kassa toiminnassa niin pääsi nopeasti läpi. Ei se niin kauheata ollut kuin pelkäsin
Oisko kannattanu laittaa äänettömälle?Just ku nukahin päikkäreille niin puhelin perkele rupes soimaan ja herätti mut
mä kattelen peiliin jos semmosia haluan nähdä.Pari haamua meinasin väsätä viellä koristeeksi.
Just ku nukahin päikkäreille niin puhelin perkele rupes soimaan ja herätti mut
Ei, siilä happisäiliön vaihtaja soitti, ett on matkalla tänneOisko kannattanu laittaa äänettömälle?
Niinpä. Olisin itse käynyt jo eilen ostaa kaiken, mutta oon ollut pari päivää saikulla. Ihmiset on ihan paniikissa ryysimässäIhan järkyttävää kun kauppa on yhden päivän kiinni. Pitää hamstrata kaikkea minkä käsiin saa
mä kattelen peiliin jos semmosia haluan nähdä.