Sitähän saattaa päivän aikana loppua jokin,eikä sitä ilman tuu mitenkään toimeen.Ihan järkyttävää kun kauppa on yhden päivän kiinni. Pitää hamstrata kaikkea minkä käsiin saa
Sitähän saattaa päivän aikana loppua jokin,eikä sitä ilman tuu mitenkään toimeen.Ihan järkyttävää kun kauppa on yhden päivän kiinni. Pitää hamstrata kaikkea minkä käsiin saa
No joo sit ei kyllä kannattanu. Mut sä voit mennä sit nukkuu, ku oot saanu uuden säiliönEi, siilä happisäiliön vaihtaja soitti, ett on matkalla tänne
No joo sit ei kyllä kannattanu. Mut sä voit mennä sit nukkuu, ku oot saanu uuden säiliön
Niin tuttua. Varmasti joku häirii silloin, ku kerrankin yrittäis ottaa päikkyjä.Ny kävi vaihtamassa, mut ei mua ny enää nukuta
Orava kurkki välikaton kolosesta/reunasta. Kai kohta alkaa taas kuuluun ravaamisen ääniä.
Pelottavaa...Valvontakameran kuvaa stasin arkistoista, pitsi ja papsutin menossa halloween juhliin:
Ai meil käänty päälaelleen tää. Mä likipitäen lopetin kokonaan ja sä jatkat sitä mitä mä ennen teinjos nyt kuitenki menis sinne alkoon. ihan lääkkeeks vaan
No kukapa muu, prhn se mimmi on kyllä ehtivä.Taasko DDR on ollut stalkkaamassa?
aha, noinko sä nukut?Vitsi, en oo ikinä ollu mikään viherpeukalo. Mun enkelinsiipi meinas tossa joku viikko sitten vähän kuolla kupsahtaa, mut nyt se on ihan villiintynyt ja pukkaa uutta lehtee niin mahoton ettei uskoiskaan Muutkin viherkasvit on vähä ottani kasvuspurttia, varsinkin nukkumatti kasvanu ihan mahoton.
Tein niitä lohipyöryköitä, korvasin vaan perunan porkkanalla. Oli ihan sikahyviä. Lapsi tosin kenkkuilee kun ei malta syödä, mut sit kun on syöny niin lähemmä kauppaan ja vähän ulkoilemaan. Mä ehtisin kyl ihan hyvin nukkua pienet päiväunet sillä aikaa ko toi apina kiukuttelee ruokapöydssä. Jos nukkusin toinen silmä auki nii voisin välillä huudella et "no syö nyt"
Joo, toi on ihan näkönen! Raajat on lyhkäset eikä mihinkään yletä, mut kaula on pitkä niin näkee kurkkia naapurin puolelle aitojen yli.aha, noinko sä nukut?
Ai pirskatti, niin on muuten mentävä!!!jos nyt kuitenki menis sinne alkoon. ihan lääkkeeks vaan
PaheksunAi pirskatti, niin on muuten mentävä!!!
Tää on pitsistä paras kuva!tuo näkyy kokoajan.
näin tämän yllä olevan luin.päivää.
runkku on siinä kunnossa ettei meinannu särkylääkkeen nieleminen onnistua.