Onnneksi ei ole tuollaisia ongelmiaPelottavaa...
ei tiedä milloin rinnat plompsahtaa ulos
Niin siis siksi kirjoitin noin kun viime vuonna niitä oli keväällä kolme välikatossa.
Ei ne noin olleet, kiipeilivät seinää pitkin tai kurkkivat välikaton raosta
Herättää harmaissa paheksuntaaTää on pitsistä paras kuva!
Täällä ei onneksi silloin ollut, veikkaan että neljän jälkeen olisi.nonnii, kaupassa käyty. kauheet jonot siellä.
Kiva viikonloppu taas tulossaPäi ja vää.
Tääl ollaan hauvelin kanssa. En taatusti ole menossa kaupoille. Me mennään hauvelin kans vaan koirapuistoon ja illalla katotaan Poirotti ja huomisiltana Bondi. Kivaa riittää muutenkin, niin miks mennä pilaamaan päivänsä markettijonoissa.
Ei kädet rasitukohtuus kaikessa ja pullo päivässä. vai miten se meni.
korkki tallattu.
Täällä ei ole ketään paitsi tietty mäMeil on siis täällä 2x 2,5 v tytöt ja sit pojat 5,6 ja 7-vuotiaat
Mul on tosiaan noita lainalapsia vielä tovin ja jos tässä nyt hurjaks menee ja mun kummivaavi meinaa oikeesti ulostautua tämän/huomisen aikana nii saattaa olla että mulle tulee viä yökylää pari tytsyä tänää elämme jännittäviä aikojaTäällä ei ole ketään paitsi tietty mä
Mul on tosiaan noita lainalapsia vielä tovin ja jos tässä nyt hurjaks menee ja mun kummivaavi meinaa oikeesti ulostautua tämän/huomisen aikana nii saattaa olla että mulle tulee viä yökylää pari tytsyä tänää elämme jännittäviä aikoja
toi ei edes sihise.
Vaikka voisin mäkin jo vaikka tsihauttaa mutta en taida vielä
Käy kaupassaKäviskö kaupassa vai olisko vaan ilman ruokaa köh herkkuja köh? Apteekkiin nyt kuitenki pitäs raahautua
Haet aputeekista ne mömmöt. Niitten voimalla jaksat sit jonottaa herkkukaupassakin.Käviskö kaupassa vai olisko vaan ilman ruokaa köh herkkuja köh? Apteekkiin nyt kuitenki pitäs raahautua
Ajattelinkin että saattaa pitää narskahdusäänen.toi ei edes sihise.
justiin noin. seuraavaan kertaan voi mennä monta vuotta taas.töiden alkamisen takia rentoudut
Burana ei oo ikävä kyllä kovin euforisoivaaHaet aputeekista ne mömmöt. Niitten voimalla jaksat sit jonottaa herkkukaupassakin.