Okke, hyvähän se on pikkasen rentoutuajustiin noin. seuraavaan kertaan voi mennä monta vuotta taas.
Okke, hyvähän se on pikkasen rentoutuajustiin noin. seuraavaan kertaan voi mennä monta vuotta taas.
kokkaa ite vaan niin tiiät mitä lautaselle saat. eikä voi kun itteensä syytää jos ei maistu.Mitäs ihmeen hauvelivahtia tää ny on olevinaan?
Aloin kattelemaan sapuskatarjontaa, niin huomasin, että MUN TARTTEE ITTE KEITTÄÄ PERUNAT!!!
Ei kait noi luule, että mä olen tullu tänne kokiksi?
Asialliseen hauvelivahtiin kuuluu se, et hauveli vie mut koirapuistoon ja mä laitan hauvelille poirotin päälle telkkarista kun sitä tuo ei itte osaa.
Mis vaiheessa tähän on sälytetty tommoinen hankala kokkausvastuu mukaan? Nythän tää ei oo yhtään lomahotelli.
Mitäs ihmeen hauvelivahtia tää ny on olevinaan?
Aloin kattelemaan sapuskatarjontaa, niin huomasin, että MUN TARTTEE ITTE KEITTÄÄ PERUNAT!!!
Ei kait noi luule, että mä olen tullu tänne kokiksi?
Asialliseen hauvelivahtiin kuuluu se, et hauveli vie mut koirapuistoon ja mä laitan hauvelille poirotin päälle telkkarista kun sitä tuo ei itte osaa.
Mis vaiheessa tähän on sälytetty tommoinen hankala kokkausvastuu mukaan? Nythän tää ei oo yhtään lomahotelli.
Ei kun aiemmilla kerroilla on ollut kaikki aina valmiinakokkaa ite vaan niin tiiät mitä lautaselle saat. eikä voi kun itteensä syytää jos ei maistu.
Plääh. Mä saan nukkumaluukussa syödä ihan riittämiin omia sotkujani.kokkaa ite vaan niin tiiät mitä lautaselle saat. eikä voi kun itteensä syytää jos ei maistu.
Ota teiniltä vähänMä ostin teinille herkkua mutta en yhtään itselleni. Hoksasin vasta kotona.
Lähti ulos nameineen.Ota teiniltä vähän
Syo ite herkut ja anna teinille satanen rahaa niin hakekoon ite omat herkkunsaMä ostin teinille herkkua mutta en yhtään itselleni. Hoksasin vasta kotona.
Et sä sitä nyt pilaa jos itse perunoita keitätPlääh. Mä saan nukkumaluukussa syödä ihan riittämiin omia sotkujani.
Hauvelin emäntä taas on ammatiltaan kokki. Ei täst ny tuu mitään jos mä pilaan laittamansa lihapallerot itte keittämilläni potuilla.
PaheksunTervehdys. Taitaa olla oluen aika.
mitä nyt taas ?Paheksun
La on vasta 5.11 mut vähän on ilmoitellu tulostaan. Lapsivettä tihkuilee ja pari päivää supistellu, ei kauheen kivuliaasti kuulemma mut sillee että tuntuu kunnolla.Millonkas on laskettuaika? Vai käynnistelläänkö?
No pöh.Lähti ulos nameineen.
Meni jo ulos. Satku on liian iso namiraha.Syo ite herkut ja anna teinille satanen rahaa niin hakekoon ite omat herkkunsa
Oluttamitä nyt taas ?
Eli vissiin pikkuhiljaa vauveli alkaa haluaan masusta poisLa on vasta 5.11 mut vähän on ilmoitellu tulostaan. Lapsivettä tihkuilee ja pari päivää supistellu, ei kauheen kivuliaasti kuulemma mut sillee että tuntuu kunnolla.
Paitti milloin äiti ostaa ittelleen.Meni jo ulos. Satku on liian iso namiraha.
Jospa illemmalla menen nauttimaan nestemäistä herkkua.No pöh.