Tymä kysymys, paheksun
Tymä kysymys, paheksun
En tykkääPerjantaipervo, oiskos se hyvä nikki?
Mut ku mie en ikuna provoileEn tykkää
Perjantaiprovo, penapervo, pervopena
En mäkäänMut ku mie en ikuna provoile
Näkyy siinä joku kuva mutta jos siinä on kissa, sitä ei kokonaan näy. Onko se jonkun akvaarion tms päällä?Mun avatar ei näy vai näkyykö? Hitto poistin sen rukkasen kun luulin sensuurin iskeneen, mutta eihän tässä näy mirrikään, vai?
Okei. Itselle ei näy mitään ja laitoin ton kissakuvan kokeeksi. Tykkää juoda akvaariosta vettä. Ja kalat tulee aina katteleeNäkyy siinä joku kuva mutta jos siinä on kissa, sitä ei kokonaan näy. Onko se jonkun akvaarion tms päällä?
muoks. katoin profiilista niin oli akvaarion päällä tai siis klikkasin tuota kuvaa.
Nuo avattarethan sekoilee kai yhä.Okei. Itselle ei näy mitään ja laitoin ton kissakuvan kokeeksi. Tykkää juoda akvaariosta vettä. Ja kalat tulee aina kattelee
Mulle ei nävy mitää kuvaaOkei. Itselle ei näy mitään ja laitoin ton kissakuvan kokeeksi. Tykkää juoda akvaariosta vettä. Ja kalat tulee aina kattelee
Koskahan noikin saadaan kuntoon?Mulle ei nävy mitää kuvaa
No ny näkyy mullekinLaitoin uudestaan, nyt näen itse
Olet siis huutanu liikaa naapureillepäivää.
kurkku on siinä kunnossa ettei meinannu särkylääkkeen nieleminen onnistua.
Suppo!päivää.
Ei kai ennen jumppaa oo järkeä suihkussa käydä?Muistin vasta puol kahelta yöllä, että mulla on jumppaa aamulla. Nukuin siis huimat 4,5 h ja lähdin haisevana ja nälkäisenä jumppailemaan. Nyt alaselkä huutaa hallelujaa ja mulla on hirvittävä nälkä!
päivää.
Näinpä. Mut on se silti vähän kiusallista mennä hiukset likaisina ja kainalot eiliseltä risotolta haisevina tunnin matka keskustaan.Ei kai ennen jumppaa oo järkeä suihkussa käydä?
Aaaa. No joo, ymmärrän.Näinpä. Mut on se silti vähän kiusallista mennä hiukset likaisina ja kainalot eiliseltä risotolta haisevina tunnin matka keskustaan.
Höhpäivää.