Hattaran kuvia Spence.Huomenna vielä töihin. Ajattelin kyllä lähinnä lusmuilla ja ehkä vähän koneettaa paria kellaria.
Otan seuraa vastaan Kontulan laaturäkälöihin n. klo 17->
Mutta hyvää yötä jokaiselle
No tervetuloa tekemään Ja jos laittaa runsaasti mausteita, niin varmaan ne samana päivänäkin on hyviä.en tietenkään epäile, mutta se oli hyvä vinkki.
enmää oikeen tiedä, yksin kännääminen on tyhmää ja justhan mä katkasin vuosien selvänäolon. ei sitä nyt aleta ylettömästi harrastamaan.Onkohan meillä viikonloppuna Päättömän duunin alkajais ryyppäjäiset?
just pitikin mainita tuon ohjeen aineista että olisin tehny vähän eri mausteilla.No tervetuloa tekemään Ja jos laittaa runsaasti mausteita, niin varmaan ne samana päivänäkin on hyviä.
Saat panna ihan mitä mauseita haluat, jos tuut kokkaamaanjust pitikin mainita tuon ohjeen aineista että olisin tehny vähän eri mausteilla.
Nii, en tarkoittanutkaan että pitää saavitolkulla kaataa.enmää oikeen tiedä, yksin kännääminen on tyhmää ja justhan mä katkasin vuosien selvänäolon. ei sitä nyt aleta ylettömästi harrastamaan.
Saat panna
mulla on semmonen kaikki tai ei mitään tyyli vähän kaikessa.Nii, en tarkoittanutkaan että pitää saavitolkulla kaataa.
Sulla vaan sattu olemaan vissiin kovempi jano viimeks.
Onkohan meillä viikonloppuna Päättömän duunin alkajais ryyppäjäiset?
No käy sekin
aattelin ihan vaan lohikalasta ruokaa laittaa.
Otetaan me tytöt ainakin!
Kirahvi miitissäOtetaan me tytöt ainakin!
Otetaan me tytöt ainakin!
ihan tulee opiskeluajat mieleen.Otetaan me tytöt ainakin!
Kauheita kissatappeluita varmaan ku vaan yks kolli ojentamassa.meinaan vaan että luokkakavereina oli 28 naista. jonkun kerran tuli käytyä baareissa niitten kanssa.
Nii, tossa kuvassahan tosiaan on myös päätön mies.ihan tulee opiskeluajat mieleen.
ei ne kyllä tainnu isommin tapella.Kauheita kissatappeluita varmaan ku vaan yks kolli ojentamassa.