Näinpä. Kyllä mäkin leikkaisin, jos ne hiertäisi ja olisi kivuliaat. Muuten en näkisi mitään syytä.On mimmoset sattuu olemaan, en ymmärrä niiden leikkelyä ellei ihan oikeesti ole käytännön syitä.
Näinpä. Kyllä mäkin leikkaisin, jos ne hiertäisi ja olisi kivuliaat. Muuten en näkisi mitään syytä.On mimmoset sattuu olemaan, en ymmärrä niiden leikkelyä ellei ihan oikeesti ole käytännön syitä.
Mä oon ihan varma, et ne on hakenu tämmöstä vivahdetta tohon hymiöön, siinä epäonnistuenTää on tyyppi, joka pitää pillupuhelinta ohimollaan.
Mut ton kuvauksen mukaan alapeukku Mitä kakkea nämä hymiöt ovat.
Siis siellä on oikeesti muutama tosi mukava, jossa on mukava omistaja ja rauhallinen asiakaskunta Tuut joskus yksille niin näytän.Kontulassa hyviä baareja? Mä aina kipitän äkkiä noiden ohi ja kierrän kaukaa Mut voihan ne sisältä olla houkuttelevampia.
Oon samaa mieltä. Tosin mun silmään nyt minkäänlaiset sukupuolielimet ei varsinaisesti oo kauniita, mutta en kyl keksi mitään järjettömämpää ko pillun silpominen esteettisyyssyistä.On mimmoset sattuu olemaan, en ymmärrä niiden leikkelyä ellei ihan oikeesti ole käytännön syitä.
Selvä Ne vaan näyttää tosi pelottavilta ulkopuolelta. Varsinkin se baarikäytävä Kontulankaarelta ostariin mennessä on vähän ahdistava. Siis se missä on molemmin puolin käytävää baareja.Siis siellä on oikeesti muutama tosi mukava, jossa on mukava omistaja ja rauhallinen asiakaskunta Tuut joskus yksille niin näytän.
NO NIIN NÄYTTÄÄ. Ja näyttää edelleenkin, vaikka tiedän millasta sisällä on Tuut huomenna yksille halloweenviineille Spencerin piikkiin?Selvä Ne vaan näyttää tosi pelottavilta ulkopuolelta. Varsinkin se baarikäytävä Kontulankaarelta ostariin mennessä on vähän ahdistava. Siis se missä on molemmin puolin käytävää baareja.
Sori huomen on pippalot kamujen kanssa. Mutta hyvältä kuulostaa ja pidän korvan takana Ilmainen kalja ja kiva seura on aina jees.NO NIIN NÄYTTÄÄ. Ja näyttää edelleenkin, vaikka tiedän millasta sisällä on Tuut huomenna yksille halloweenviineille Spencerin piikkiin?
mitä helevettiä täällä touhutaan kun on hetken poissa. viilletyjä vttuja ja vaikka mitä. nyt meni yöunet.Oon samaa mieltä. Tosin mun silmään nyt minkäänlaiset sukupuolielimet ei varsinaisesti oo kauniita, mutta en kyl keksi mitään järjettömämpää ko pillun silpominen esteettisyyssyistä.
Ruutis alotti, minä en ollu siellä päinkäänmitä helevettiä täällä touhutaan kun on hetken poissa. viilletyjä vttuja ja vaikka mitä. nyt meni yöunet.
jos mä laitan sen kalan syömävalmiiks.Jos antaa hyvän vinkin
Ihana!Oishan se varmaan nätimpi jos ei ois niin leeprottava, mut lohduttaudun sillä et se on vaan isosiipinen perhonen.
Et kai epäile mun ruoanlaittotaitojajos mä laitan sen kalan syömävalmiiks.
Tatuointi-idea?Ihana!
Sillekin vois maalata siipiin vaikka sateenkaaria.
Niin niin..Apua sylkäisin vedet housuille, kun katoin uusinta Noin viikon uutisia! Nyt on tumma läikkä haaruksilla.
Mulla on niin ikävä Jukka Lindströmiä Ylex:n Etusivuun. Nyt sitä radio-ohjelmaa tähdittää sellaiset mun ikäiset stadilaisessa punaviherkuplassa elävät kiihkoteinit. Viitsii harvoin edes kuunnella.Apua sylkäisin vedet housuille, kun katoin uusinta Noin viikon uutisia! Nyt on tumma läikkä haaruksilla.
en tietenkään epäile, mutta se oli hyvä vinkki.Et kai epäile mun ruoanlaittotaitoja
Haluan näitä:
http://liianhyvaa.blogspot.fi/2015/01/lohipyorykat-uunissa.html
Ei ei. Ei mitään piirustuksia, ainakaan mun ihoon! Ja jostakin luin joskus, että Peyotekaan ei välittäis niistä.Tatuointi-idea?