Vanha vihainen pappaOma majuri-hymiö
Vanha vihainen pappaOma majuri-hymiö
HöhMut se on vaan kuituhamppuu.
lie paleltuneet, raukatMeillä on sinisiä. Ihan rupisia.
Noniin kuka on antanut lapsilleen nimet Leppä ja Kerttu?
Olisko Hannu ja Kerttu ollu parempi?
Nukkumaluukun vuokrasoppari kieltää. Enkä mä muutenkaan hauvelia kerrostaloon ottais.Ihanaa, saat koirakaverin!
Kutkuttaisko ottaa ihan vakituista karvakasaa?
Eli se tulee jurrissa töihin ja sen vuoksi tosi kalliiksi?työjuttuja liittyen julkiseen hankintaan
meinaan laittaa tosi kalliin jurristin asialle
Mä laitan niitä aina leipiin kuidun vuoksi. Ja chiasiemeniä. Ja yleensä kurpitsansiemeniä seleenin ja hyvän maun takia.Mulla olis hampunsiemeniä. Eikö niitä laiteta kekseihin?
muistanet että mulla on neljä lastaOlisko Hannu ja Kerttu ollu parempi?
Sinäkö se olit? Ehkä ne antoi esikoiselle nimeks Kerttu Hannun ja Kertun varalta ja sit ei tullukaan poikaa ja suutuspäissään nimesivät nuoremman Lepäksi.Olisko Hannu ja Kerttu ollu parempi?
saattaa nuo ryökäleet olla nuinkin juonikkaitaEli se tulee jurrissa töihin ja sen vuoksi tosi kalliiksi?
Mää tavailin hetken, et mitä hittoa nyt. Mutta sitten tuli semmonen "ahaa, optikolle mars".saattaa nuo ryökäleet olla nuinkin suonikkaita
Kukas se sieltä tuli.
MuruKukas se sieltä tuli.
*puristaa persiistä normaalisti*
Hyvää päivää vaan ittelles.Hyvää päivää
laita lasit päähän.Mää tavailin hetken, et mitä hittoa nyt. Mutta sitten tuli semmonen "ahaa, optikolle mars".
On mul lasit, mut nää on saatu sen 5 vuotta sitten, niin on vähä ehtiny silmät hariintua siitä Enkä oo kehdannu mennä käymään uudessa tarkastuksessa, ko tiiän et tulis kuitenkin paha mieli ko ei oo varaa investoida uusiin rilleihin just nyt.laita lasit päähän.
mutta mitä sä tavailit ?
Onkos valtakunnassa kaikki hyvin?Muru
Hei mun pitää hakee kans uudet rillit, niin jos haen sellaisesta paikasta jossa oli se "kaverille 75% alennus kehyksistä" -tarjous, niin voin antaa sen sulle. Oisko ollu Nissenillä.On mul lasit, mut nää on saatu sen 5 vuotta sitten, niin on vähä ehtiny silmät hariintua siitä Enkä oo kehdannu mennä käymään uudessa tarkastuksessa, ko tiiän et tulis kuitenkin paha mieli ko ei oo varaa investoida uusiin rilleihin just nyt.
Tottakai linnassa kaikki hyvin ja alamaiset tottelee Karvoihin tai hampaisiin kattomattaOnkos valtakunnassa kaikki hyvin?
Ja jokos se karvanen ötökkä on oppinu tavoille?