The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Vieläköhän Salmisaari pysyy...?
Kyl tossa taitaa suunnitelmat muuttua monta kertaa ennen kuin mitään tapahtuu. Sama pätee Salmisaareen. Jollain ja jossain se kaukolämpö on tuotettava ja jokseenkin maailman moderneimman ja puhtaimman chp- laitoksen purkaminen parin kerrostalon tieltä on ratkaisu jonka järkevyydestä voi olla montaa mieltä.
Ja jos taas kivihiili meinataan korvata vaik hakkeella, niin tänhetkinen haketuotanto ei hesan tarpeisiin riitä. Jos laitetaan riittämään, niin vaik hanasaareen sitä tarttis kuskata rekka/viis minuuttia 24/7/365. Jolloin tarttis ensin sisääntuloväyliä leventää hakerekkakaistojen verran.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Prgl! Kummipoika tulee huomenna puoliltapäivin noutamaan meikäläisen haukkuhoitajaksi. Ei siin mitn, mut hoksasin, et mun tarttee hoitaa pari asiaa ennen sitä, joka tarkoittaa, et aamulla tarttee sit kellon soida viimeistään 7.30
Ja mä olin jo ehtiny tuudittautua leppoisaan aamuun ja pitkän kaavan aamukahviin.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Prgl! Kummipoika tulee huomenna puoliltapäivin noutamaan meikäläisen haukkuhoitajaksi. Ei siin mitn, mut hoksasin, et mun tarttee hoitaa pari asiaa ennen sitä, joka tarkoittaa, et aamulla tarttee sit kellon soida viimeistään 7.30
Ja mä olin jo ehtiny tuudittautua leppoisaan aamuun ja pitkän kaavan aamukahviin.
Ihanaa, saat koirakaverin!:love:
Kutkuttaisko ottaa ihan vakituista karvakasaa?:)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä