The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Spencer Hastings
ota tuohon vielä työsuojeluvaltuutetun homma kylkeen niin alkaa oikeesti ottamaan välillä hermoihin.
Meillä on nekin vaalit tässä vuoden lopussa. Pitää toivoa, että joku siivoojia tukeva saa sen pestin, koska tässä on muitakin juttuja. Meitä esim koko ajan "yritetään kaupata" jollekin vitun Palmialle tms, ja nehän maksaa duunareilleen jotain 1600e kuukausipalkkaa. Meillä jokainen tienaa 400-600e tuota enemmän.
 
Meillä on nekin vaalit tässä vuoden lopussa. Pitää toivoa, että joku siivoojia tukeva saa sen pestin, koska tässä on muitakin juttuja. Meitä esim koko ajan "yritetään kaupata" jollekin vitun Palmialle tms, ja nehän maksaa duunareilleen jotain 1600e kuukausipalkkaa. Meillä jokainen tienaa 400-600e tuota enemmän.
Onko ne tapana kilpailuttaa 3v välein?
 
Spencer Hastings
En ikipäivänä suostuis asumaan Pasilassa. Se on ihan kamalaa seutua.
Joku puukäpylä olis mun paikka.:D
Me oltiin ihan hilkulla saamassa anoppini vanha kämppä siskon kanssa kimppakämpäksi Pasilan radiotaloista. Oikeesti oon helpottunut, että mun osakeomistaminen tuli esteeksi, koska vaikka ois ollu hieno kämppä ja asumiskustannukset pienentyneet molemmilla, niin en vaan pysty luopuu tästä luonnonläheisyydestä ja hiljaisuudesta niin kauaa kun Helsingissä asutaan. Turussa meidän kämppä on keskustan alueella, että sitä saa sit kestää kyl ihan hyvän aikaa. Ei suuria metiköitä lähellä :(
 
Me oltiin ihan hilkulla saamassa anoppini vanha kämppä siskon kanssa kimppakämpäksi Pasilan radiotaloista. Oikeesti oon helpottunut, että mun osakeomistaminen tuli esteeksi, koska vaikka ois ollu hieno kämppä ja asumiskustannukset pienentyneet molemmilla, niin en vaan pysty luopuu tästä luonnonläheisyydestä ja hiljaisuudesta niin kauaa kun Helsingissä asutaan. Turussa meidän kämppä on keskustan alueella, että sitä saa sit kestää kyl ihan hyvän aikaa. Ei suuria metiköitä lähellä :(
En minäkään tästä nykyiseltä paikalta muuttais yhtään minnee.
Tämä on ainoa paikka koko Helsingissä missä suostun asumaan lapsien kanssa.:cautious::D
Luonto on kyllä tärkeä. On se niin mukavaa kun voi mennä lähimetsään (toistaiseksi tosi ISO) rakentamaan vaikka majan, tehdä notskin ja paistella makkaraa.:love:
 
Ei oo viiteenkymmeneen vuoteen ollut tapana kilpailuttaa mitään, mut nyt meidän alueyhtiö fuusioitui muiden samantyyppisten yhtiöiden kanssa, ja pääkonttorin johtoon on pesiytynyt sellaisia, joilla ei oo alkeellisintakaan hajua siivous- ja huoltotyöntekijöiden asioista oikeasti.
nykyjään johdetaan numeroilla, siinä ei kuule jonku työntekijäryhmän tunteet paina mitään
 
Spencer Hastings
nykyjään johdetaan numeroilla, siinä ei kuule jonku työntekijäryhmän tunteet paina mitään
Totta. Siksi minä, vihreä kokoomusvassari, olenkin tässä ottamassa askelia vaikuttamiseen. Keväällä sain korkeakoulutustasoon oikeuttavat opinnot loppuun, joten kun kyhään tästä nopeesti näyttöinä noi siivousteknikon hommat kasaan niin alan opiskella vielä enemmän ja kuumottaa kaikkia kaikkialla. (ei oo luettavissa yhtään ei-niin-realistista suurudenhulluutta....)
 
Spencer Hastings

Tää albumi biisrineen on niin aliarvostettua Gagaa. Ihan parasta! Lady Gaga on oikeasti lahjakas, vaikka kaikki nakuilu ja homoikonina ja teinien ihkutuskohteena oleminen onkin peittänyt sen alleen.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Totta. Siksi minä, vihreä kokoomusvassari, olenkin tässä ottamassa askelia vaikuttamiseen. Keväällä sain korkeakoulutustasoon oikeuttavat opinnot loppuun, joten kun kyhään tästä nopeesti näyttöinä noi siivousteknikon hommat kasaan niin alan opiskella vielä enemmän ja kuumottaa kaikkia kaikkialla. (ei oo luettavissa yhtään ei-niin-realistista suurudenhulluutta....)
ei toi musta miltään suuruudenhulluudelta kuulosta
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä