Älä ny sinäkin alota.Onhan se kunnon karkkivarasto hyvä olla olemassa
Iltaa Familaan.
Älä ny sinäkin alota.Onhan se kunnon karkkivarasto hyvä olla olemassa
Kyl tossa taitaa suunnitelmat muuttua monta kertaa ennen kuin mitään tapahtuu. Sama pätee Salmisaareen. Jollain ja jossain se kaukolämpö on tuotettava ja jokseenkin maailman moderneimman ja puhtaimman chp- laitoksen purkaminen parin kerrostalon tieltä on ratkaisu jonka järkevyydestä voi olla montaa mieltä.Vieläköhän Salmisaari pysyy...?
En voi väittää vastaan.
Tää albumi biisrineen on niin aliarvostettua Gagaa. Ihan parasta! Lady Gaga on oikeasti lahjakas, vaikka kaikki nakuilu ja homoikonina ja teinien ihkutuskohteena oleminen onkin peittänyt sen alleen.
no ehkä ny otat liian pitkiä harppauksiaHAHAHHAHHA ei niin, olen niin mahtava, että pian saatte lukea 25-vuotiaan johtavan Helsingin tärkeintä vuokranantajapuljua.
Älä ny sinäkin alota.
Iltaa Familaan.
(pallit naamalla)no ehkä ny otat liian pitkiä harppauksia
yks mun kaverikin (hiukan alle 50v) on vasta talousjohtaja samantyyppisessä virmassa sillä seudulla
Ei ooOnko sulla kylpyammetta?
spelttiä ja kaikkia muita juureksia paitsi pottujaMitä hipit syö, paitsi ituja?
8kk? No viimeistään kuuakuden päästä selviää, jos onkin hiljainen yllärivauva tulossaMitääh? No en ole Selibaattia vietetty viime helmikuusta lähtien
Hmm.. no kaikkea orgaanista, vegaanista, hormonitonta, lähituotantokamaa ja gluteenittomana tietty.Mitä hipit syö, paitsi ituja?
pelkkää ruohoo.Mitä hipit syö, paitsi ituja?
Eikö ees sinisiä pottuja?spelttiä ja kaikkia muita juureksia paitsi pottuja
Aika pikkuinen vauva sais olla8kk? No viimeistään kuuakuden päästä selviää, jos onkin hiljainen yllärivauva tulossa
Ihanaa, saat koirakaverin!Prgl! Kummipoika tulee huomenna puoliltapäivin noutamaan meikäläisen haukkuhoitajaksi. Ei siin mitn, mut hoksasin, et mun tarttee hoitaa pari asiaa ennen sitä, joka tarkoittaa, et aamulla tarttee sit kellon soida viimeistään 7.30
Ja mä olin jo ehtiny tuudittautua leppoisaan aamuun ja pitkän kaavan aamukahviin.
no niistä tämmönen yksinkertanen maalaispoika ei tiedä yhtikäs mitäänEikö ees sinisiä pottuja?
Oma majuri-hymiöMä luulin että toi on huutava vanhus.
Ruukkuun ja kasvihuoneeseeenMulla olis hampunsiemeniä. Eikö niitä laiteta kekseihin?
Sipsejä.Mitä hipit syö, paitsi ituja?
Meillä on sinisiä. Ihan rupisia.no niistä tämmönen yksinkertanen maalaispoika ei tiedä yhtikäs mitään
täällä pohjosessa potut on ruskeita
Mut se on vaan kuituhamppuu.Ruukkuun ja kasvihuoneeseeen