En kato - en kato!
Siellä saattaa näkyä lakuja.
En kato - en kato!
Mieheni on jo päättänyt et me kuulemma muutetaan tollaseen tornitaloon :'( En suostu. Mielummin Kalasataman tornikseen. No Sirrukseen kuitenkin ehkä.Katoppa minkä näkönen Pasilasta tulee.
Wau.alemmassa kuvassa näkyy mun kämppä 80-luvun lopulta
En ikipäivänä suostuis asumaan Pasilassa. Se on ihan kamalaa seutua.Mieheni on jo päättänyt et me kuulemma muutetaan tollaseen tornitaloon :'( En suostu. Mielummin Kalasataman tornikseen. No Sirrukseen kuitenkin ehkä.
Meillä on nekin vaalit tässä vuoden lopussa. Pitää toivoa, että joku siivoojia tukeva saa sen pestin, koska tässä on muitakin juttuja. Meitä esim koko ajan "yritetään kaupata" jollekin vitun Palmialle tms, ja nehän maksaa duunareilleen jotain 1600e kuukausipalkkaa. Meillä jokainen tienaa 400-600e tuota enemmän.ota tuohon vielä työsuojeluvaltuutetun homma kylkeen niin alkaa oikeesti ottamaan välillä hermoihin.
Onko ne tapana kilpailuttaa 3v välein?Meillä on nekin vaalit tässä vuoden lopussa. Pitää toivoa, että joku siivoojia tukeva saa sen pestin, koska tässä on muitakin juttuja. Meitä esim koko ajan "yritetään kaupata" jollekin vitun Palmialle tms, ja nehän maksaa duunareilleen jotain 1600e kuukausipalkkaa. Meillä jokainen tienaa 400-600e tuota enemmän.
mä en edes lähellä kehäkolmosta.En ikipäivänä suostuis asumaan Pasilassa.
Me oltiin ihan hilkulla saamassa anoppini vanha kämppä siskon kanssa kimppakämpäksi Pasilan radiotaloista. Oikeesti oon helpottunut, että mun osakeomistaminen tuli esteeksi, koska vaikka ois ollu hieno kämppä ja asumiskustannukset pienentyneet molemmilla, niin en vaan pysty luopuu tästä luonnonläheisyydestä ja hiljaisuudesta niin kauaa kun Helsingissä asutaan. Turussa meidän kämppä on keskustan alueella, että sitä saa sit kestää kyl ihan hyvän aikaa. Ei suuria metiköitä lähelläEn ikipäivänä suostuis asumaan Pasilassa. Se on ihan kamalaa seutua.
Joku puukäpylä olis mun paikka.
Noi talot vissiin valmistu siinä 74->. On ne kyllä sen näkösiäkin, ristus sentään.alemmassa kuvassa näkyy mun kämppä 80-luvun lopulta
Ei oo viiteenkymmeneen vuoteen ollut tapana kilpailuttaa mitään, mut nyt meidän alueyhtiö fuusioitui muiden samantyyppisten yhtiöiden kanssa, ja pääkonttorin johtoon on pesiytynyt sellaisia, joilla ei oo alkeellisintakaan hajua siivous- ja huoltotyöntekijöiden asioista oikeasti.Onko ne tapana kilpailuttaa 3v välein?
jeps, sillon kun muutin tonne vuonna 88 niin ei ne mtn uusia olluNoi talot vissiin valmistu siinä 74->. On ne kyllä sen näkösiäkin, ristus sentään.
Mie oon joskus tuossa hommassa ollutota tuohon vielä työsuojeluvaltuutetun homma kylkeen niin alkaa oikeesti ottamaan välillä hermoihin.
En minäkään tästä nykyiseltä paikalta muuttais yhtään minnee.Me oltiin ihan hilkulla saamassa anoppini vanha kämppä siskon kanssa kimppakämpäksi Pasilan radiotaloista. Oikeesti oon helpottunut, että mun osakeomistaminen tuli esteeksi, koska vaikka ois ollu hieno kämppä ja asumiskustannukset pienentyneet molemmilla, niin en vaan pysty luopuu tästä luonnonläheisyydestä ja hiljaisuudesta niin kauaa kun Helsingissä asutaan. Turussa meidän kämppä on keskustan alueella, että sitä saa sit kestää kyl ihan hyvän aikaa. Ei suuria metiköitä lähellä
nykyjään johdetaan numeroilla, siinä ei kuule jonku työntekijäryhmän tunteet paina mitäänEi oo viiteenkymmeneen vuoteen ollut tapana kilpailuttaa mitään, mut nyt meidän alueyhtiö fuusioitui muiden samantyyppisten yhtiöiden kanssa, ja pääkonttorin johtoon on pesiytynyt sellaisia, joilla ei oo alkeellisintakaan hajua siivous- ja huoltotyöntekijöiden asioista oikeasti.
Kyöpsi.Mie oon joskus tuossa hommassa ollut
Hottispoppis . Miun tonttutyttö .Kyöpsi.
Kyllä mä luulen että kohti pohjosta mennään kunhan täällä on ensin kämppä täynnänsä lennonjohtajaa, lakimiestä ja erikoislekuria.mä en edes lähellä kehäkolmosta.
Se on nykyään päiväpalaaMää lähren tiskaamaan ja sit tekemään jotain välipalaa
Totta. Siksi minä, vihreä kokoomusvassari, olenkin tässä ottamassa askelia vaikuttamiseen. Keväällä sain korkeakoulutustasoon oikeuttavat opinnot loppuun, joten kun kyhään tästä nopeesti näyttöinä noi siivousteknikon hommat kasaan niin alan opiskella vielä enemmän ja kuumottaa kaikkia kaikkialla. (ei oo luettavissa yhtään ei-niin-realistista suurudenhulluutta....)nykyjään johdetaan numeroilla, siinä ei kuule jonku työntekijäryhmän tunteet paina mitään
Onko sulla kylpyammetta?Mää lähren tiskaamaan ja sit tekemään jotain välipalaa
ei toi musta miltään suuruudenhulluudelta kuulostaTotta. Siksi minä, vihreä kokoomusvassari, olenkin tässä ottamassa askelia vaikuttamiseen. Keväällä sain korkeakoulutustasoon oikeuttavat opinnot loppuun, joten kun kyhään tästä nopeesti näyttöinä noi siivousteknikon hommat kasaan niin alan opiskella vielä enemmän ja kuumottaa kaikkia kaikkialla. (ei oo luettavissa yhtään ei-niin-realistista suurudenhulluutta....)
Onhan se kunnon karkkivarasto hyvä olla olemassaOstin tänäänkin kaupasta lisää karkkia (lakuja), vaikka edellisetkin on syömäti
HAHAHHAHHA ei niin, olen niin mahtava, että pian saatte lukea 25-vuotiaan johtavan Helsingin tärkeintä vuokranantajapuljua.ei toi musta miltään suuruudenhulluudelta kuulosta