Pyykit on koneessa, tarviskohan täs tehä muutaki?
Ai niin saatana, munhan pitää opiskella
Ehtiihän sitä, pitäähän sitä konettakin vahtia
Pyykit on koneessa, tarviskohan täs tehä muutaki?
Ai niin saatana, munhan pitää opiskella
kipeenä ei mennä töihin. perkele.Ei tarvinnu mennä töihi. Vittusaatanaperkele.
Luota arvioon. Keskityt paranemiseen. Kerkeät vielä kiduttaa itseäsi työllä riittämiin.Ei tarvinnu mennä töihi. Vittusaatanaperkele.
No joo luotankin ja ymmärrän syynkin, mut kyl se nyt ottaa päähän ko periaatteessa mussa oo mitää vikaa, vaikka onkin, mut tää himassa jumittaminen alkaa ottaa päähän. Tylsyys maximus.Luota arvioon. Keskityt paranemiseen. Kerkeät vielä kiduttaa itseäsi työllä riittämiin.
Laitokko jouset oikeinpäin
No ny sulla on aikaa viihdyttää meitä ketjulaisia vaikkapa ottamalla itsestäsi valokuvia ja laittamalla ne näytilleEi tarvinnu mennä töihi. Vittusaatanaperkele.
Onhan siellä raskasta, hyvä ollla kotonaEi tarvinnu mennä töihi. Vittusaatanaperkele.
Pyykkikone peseskelee keskenään tuolla kellarissa, mää oon enempi vartioinu tätä läppäriäEhtiihän sitä, pitäähän sitä konettakin vahtia
Mä kyl otin tänää taas tosi "kauniita" kuvia. Mä voin sulle vilauttaa kohtaNo ny sulla on aikaa viihdyttää meitä ketjulaisia vaikkapa ottamalla itsestäsi valokuvia ja laittamalla ne näytille
Mun pää hajois jos mun työ olis tollastaOnhan siellä raskasta, hyvä ollla kotona
No ny sulla on vihree tukkaVälillä inhottaa, kun whatsappissä ei ole samoja hymiöitä kuin täällä. Josus etin sitä jotain tilanteeseen sopivaa ja tajuankin, että se oli kaksplussan hymiö.
Juu näinpä pääsi käymään. Hämmentääkö, kun avatar muuttui jatkuvasti?No ny sulla on vihree tukka
No miten se ny hämmentäis, vaihtuuhan se avatar mullakin lähes päivittäin ja toisinaan monesti päivässäJuu näinpä pääsi käymään. Hämmentääkö, kun avatar muuttui jatkuvasti?
Samaten whatsappissa on jotain kivoja, joita ei oo täällä. Voi ankeuden ankeus ja 1st world problemVälillä inhottaa, kun whatsappissä ei ole samoja hymiöitä kuin täällä. Joskus etin sitä jotain tilanteeseen sopivaa ja tajuankin, että se oli kaksplussan hymiö.
Ei silloo tukkaa ensinkään vaan pelkät käjetNo ny sulla on vihree tukka
Samaten whatsappissa on jotain kivoja, joita ei oo täällä. Voi ankeuden ankeus ja 1st world problem
Tuollakin samanlaisia hymiöitä kuin täällä ja paljon erilaisiaVälillä inhottaa, kun whatsappissä ei ole samoja hymiöitä kuin täällä. Joskus etin sitä jotain tilanteeseen sopivaa ja tajuankin, että se oli kaksplussan hymiö.
Sellanen viesti"appsi", jossa voit ilmaseks lähettää viestejä tai se toimii siis netin kautta.Ehkä mä oon jo vähän vanhus ja tippunu jo kehityksen vauhdista pois, mutta mikä helskkutti on tuo whatsappi
Aha, mä kyllä luotan enempi sähköpostiinkin, kuin tuollaisiin humpuukeihinSellanen viesti"appsi", jossa voit ilmaseks lähettää viestejä tai se toimii siis netin kautta.
Ulkomailla ihan törkeen kätevä, ku voit ilmasia wi-fejä ja wlaneja käyttää ja laittaa viestiä mihin päin maailmaa tahansa, etkä maksa niistä mitään ylimääräsiä maksuja.
Mä käytän ainakin lähes jatkuvasti pelkkää whatsappiaAha, mä kyllä luotan enempi sähköpostiinkin, kuin tuollaisiin humpuukeihin
Ja mä vihaan puhelimia, en jaksa näpytellä tekstiviestejä, enkä kyllä jaksais puhua kahta minuuttia kauempaa kenenkään kanssa.Mä käytän ainakin lähes jatkuvasti pelkkää whatsappia
Toki nykyään tulee käytettyä tota tekstiviestiäki jostain kumman syystä aika paljon. Mä kyl myös puhun puhelimessa jonkin verran, tänäänkin varmaan likeemmäs kaks tuntia jo kerenny roikkuu luurissa