The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
  • Tykkää
Reactions: famipala
Radio Rock soi taustalla, mutta kun ne alkaa höpöttää, mun ajatukset katkee ja hommat menee pieleen. Sitten kun ne menee pieleen, tulen tänne roikkumaan hetkeksi saadakseni ajatukset taas kasaan. Ilmankos olen koko ajan sivulla 1 :)
Mikset sä laita vaikka spotifysta soimaan jotain soittolistaa, nii ei tulis niitä höpöttelyjä sinne väliin, paitsi tietty silloin tällöin tulee niitä mainoksia, jos on se ilmanen versio.
 
Mikset sä laita vaikka spotifysta soimaan jotain soittolistaa, nii ei tulis niitä höpöttelyjä sinne väliin, paitsi tietty silloin tällöin tulee niitä mainoksia, jos on se ilmanen versio.
Voishan tota kokeilla, vaikka on mulla kyllä karmee määrä mp3-musaakin ... mäs koklaan nyt palata työn pariin ... pitäkää hauskaa, kaikkea hyvää.

Looking forward,
 
vierailija
Radio Rock soi taustalla, mutta kun ne alkaa höpöttää, mun ajatukset katkee ja hommat menee pieleen. Sitten kun ne menee pieleen, tulen tänne roikkumaan hetkeksi saadakseni ajatukset taas kasaan. Ilmankos olen koko ajan sivulla 1 :)
Myytinmurtajilla oli kerran useampi kasvihuone kerrostalon katolla ja jokaisessa samanlaiset olosuhteet muutoin, mutta yhdessä soitetettiin klassista, toisessa heviä, kolmannessa en muista mitä, mutta yksi huone oli hiljainen.
Sen muistan että hevimusiikkia kuunnelleet kasvit olivat kasvaneet parhaiten.

Koitas kuunnella heviä(y)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä