The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Papumössö on vaihtanut avattaren :)
Pitäiskö munkin vaihtaa se lilahiuksinen.
Tuo nykyinen vähän kyllästyttää.
Joo mulla on identiteettikriisi. En osaa päättää, miltä näytän. Tää on jo neljäs avatar, vaikka olen ollut täällä vain pari viikkoa kai. Mutta CC on sentään mun lemppari animehahmo :) Se liilahiuksinen oli tosi nätti. Laita vaan!
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Eihän sitä koskaan tiedä vaikka johtuiskin jostain tuollaisesta.
Mites lapset, onko olleet tukkoisia?
Tää kämppä ei oo ku 4 vuotta vanha, se ei kyllä periaatteessa merkkaa mitään, mutta ehkä vähän kaukaa haettua.

Lapsista on vaikee sanoo, ku he nukkuu kuitenkin 3 viikosta 2 aina isänsä luona ja nyttenki ku ollu tällaset ilmat nii ovat paljon ulkona, ettei täällä sisällä kuitenkaan niin kauheesti vietä aikaa.
 
Miksi motivaation pitää just nyt olla poissa, kun sitä eniten tarttis? Pitäis keretä käymään karmee kasa papereita läpi päivän aikana, mutta ei tippaakaan kiinnosta! Keksikääs joku nyt sellainen pika-aivopesu, jolla paskamaiset jutut alkavat tuntumaan ihanalta :)
Joo en tiä. Pitäs tosiaa käydä suihkussa ja tehä töihin jotain eväitä ennen ku meen sinne lääkäriin. Tosin mitä se sitte sanoo töihin menosta on asia erikseen, mutta siihen mä nyt ainaki varaudun et raahaudun sinne töihin tänään.

Joku vois joo keksii jonku motivaatiopillerin.
 
  • Tykkää
Reactions: endis
Tää kämppä ei oo ku 4 vuotta vanha, se ei kyllä periaatteessa merkkaa mitään, mutta ehkä vähän kaukaa haettua.

Lapsista on vaikee sanoo, ku he nukkuu kuitenkin 3 viikosta 2 aina isänsä luona ja nyttenki ku ollu tällaset ilmat nii ovat paljon ulkona, ettei täällä sisällä kuitenkaan niin kauheesti vietä aikaa.
Nykyrakentaminen on niin sekundaa kuin olla ja voi! Mikäli kämpässä on muovimatot ja siellä haisee imelälle, lähde äkkiä karkuun! Homeet saat parhaiten testattua roudaamalla paikalle joko homekoiran tai ihmisen, jolla on ennestään homeallergia.
 
Tää kämppä ei oo ku 4 vuotta vanha, se ei kyllä periaatteessa merkkaa mitään, mutta ehkä vähän kaukaa haettua.

Lapsista on vaikee sanoo, ku he nukkuu kuitenkin 3 viikosta 2 aina isänsä luona ja nyttenki ku ollu tällaset ilmat nii ovat paljon ulkona, ettei täällä sisällä kuitenkaan niin kauheesti vietä aikaa.
Jos siellä on jotenkin huono sisäilma?
 
Miksi motivaation pitää just nyt olla poissa, kun sitä eniten tarttis? Pitäis keretä käymään karmee kasa papereita läpi päivän aikana, mutta ei tippaakaan kiinnosta! Keksikääs joku nyt sellainen pika-aivopesu, jolla paskamaiset jutut alkavat tuntumaan ihanalta :)
Mulle sama, kiitos. Pitäis hankkia kotivakuutus, soittaa Soneralle, lukea tenttiin, tiskata, alkaa harrastaa liikuntaa... Ja ens viikolla alkaa taas uusi periodi. Ainiin pitäis myös ilmoittautua ylppäreihin ja lukea niihin ja korottaa arvosanat ja lukea pääsykokeisiin mutta samalla opiskella yliopistossa, että saa opintopisteet ja kämppä ei mene alta jajaja...
 
Kesto-orgasmin tuova pilleri vois olla se paras, kun en osaa sitä 10. sekunnin orkkua mielikuvillakaan (jota eilen YLE2:ssa näytettiin).... tulis ainakin tästä paperin pyörityksestä kivempaa.
 
Nykyrakentaminen on niin sekundaa kuin olla ja voi! Mikäli kämpässä on muovimatot ja siellä haisee imelälle, lähde äkkiä karkuun! Homeet saat parhaiten testattua roudaamalla paikalle joko homekoiran tai ihmisen, jolla on ennestään homeallergia.
Joo ja siis nää kämpät on juostenkustu. Mä nyt tällä tukkosella nenälläni mitään haista. Muovimatot täällä kyllä on.

Vois muuttaa joo, mutta ku ei täällä oo kämppiä. Tääl on vähä sellanen "pieni" ongelma. Pitäs tosiaan löytää joku jolla on allergia tai sit oikeesti ite päästä viikoks johonki muualle ja kattoo helpottaako.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä