The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Suomessa valmistettu rannekello halvalla:unsure:
Suunto esitteli 900 euron luksuskellon: Video kertoo mikä siinä maksaa - Teknavi
Kailashin hintaa perustellaan materiaalivalinnoilla. Kellon kansi on valmistettu avaruustitaanista ja runko muovikomposiitista.
Näin ollen kello kestää iskuja ja sen päältä voi ajaa vaikka autolla. Kelloa voi myös käyttää rajuissakin sääolosuhteissa. Kailash kestää sukelluksen jopa 100 metriin ja sen lasi on valmistettu safiirista.
 
Ehkä mä oon jo vähän vanhus ja tippunu jo kehityksen vauhdista pois, mutta mikä helskkutti on tuo whatsappi o_O
Sellanen viesti"appsi", jossa voit ilmaseks lähettää viestejä tai se toimii siis netin kautta.
Ulkomailla ihan törkeen kätevä, ku voit ilmasia wi-fejä ja wlaneja käyttää ja laittaa viestiä mihin päin maailmaa tahansa, etkä maksa niistä mitään ylimääräsiä maksuja.
 
Aha, mä kyllä luotan enempi sähköpostiinkin, kuin tuollaisiin humpuukeihin
Mä käytän ainakin lähes jatkuvasti pelkkää whatsappia :D
Toki nykyään tulee käytettyä tota tekstiviestiäki jostain kumman syystä aika paljon. Mä kyl myös puhun puhelimessa jonkin verran, tänäänkin varmaan likeemmäs kaks tuntia jo kerenny roikkuu luurissa :D
 
Mä käytän ainakin lähes jatkuvasti pelkkää whatsappia :D
Toki nykyään tulee käytettyä tota tekstiviestiäki jostain kumman syystä aika paljon. Mä kyl myös puhun puhelimessa jonkin verran, tänäänkin varmaan likeemmäs kaks tuntia jo kerenny roikkuu luurissa :D
Ja mä vihaan puhelimia, en jaksa näpytellä tekstiviestejä, enkä kyllä jaksais puhua kahta minuuttia kauempaa kenenkään kanssa.
Mieluiten olisin ilman koko kapinetta
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä