Sori, sulle siis päivää!No päivää
no helkatti säähän hymyilet . missä oli ilme kaikki ulos suatana? jaksamista sinne!
No mä olen toistaiseksi tyytyny vaan kattelemaan. Kun ex- rouvakulta ulkoisti mut kototönöltä niin muuttaessani tähän nukkumaluukkuun kaikki tarvittava löytyi muuttopäivänä. Joko lähti kototönöltä tai sit sukulaisilta ja työkavereilta.Minäkin oon hankkinut kalut torin kautta. Sieltä saa persoonallisia kaluja halvalla. Täytyy vain olla tarkkaavainen tuholaisten suhteen.
Autollisia tuttuja lähipiirissä?No mä olen toistaiseksi tyytyny vaan kattelemaan. Kun ex- rouvakulta ulkoisti mut kototönöltä niin muuttaessani tähän nukkumaluukkuun kaikki tarvittava löytyi muuttopäivänä. Joko lähti kototönöltä tai sit sukulaisilta ja työkavereilta.
Parille kirjahyllylle tosin alkais olla tarve...
Niitten lisäksi tänne sit ei sovi kuin pieni sohvapöytä ja telkkaritaso, et ne on nopeesti hankittu.
Hommaa vaan hankaloittaa se, et eron yhteydessä luovuin autosta kokonaan, niin tarvittaessa toi auton lainaan hakeminen ei aina onnistu ihan tarvepäivänä. Enkä voi etukäteen tietää, et ens viikonloppuna torilla olis just mun kirjahyllyt.
Mountain lady?Haluaisin vaihtaa nimimerkkiä. Mikäs mä voisin olla jatkossa?
NamupebaHaluaisin vaihtaa nimimerkkiä. Mikäs mä voisin olla jatkossa?
Ihan hauska, mutta lyhyempi olisi parempi=helpompi kirjautua=laiskaMountain lady?
Niin, no...köh...Namupeba
joku nopea olis aika hyvä.Haluaisin vaihtaa nimimerkkiä. Mikäs mä voisin olla jatkossa?
HopeaNuolijoku nopea olis aika hyvä.
VauhtimimmiHaluaisin vaihtaa nimimerkkiä. Mikäs mä voisin olla jatkossa?
korjasin vähän. en tykänny pikkupoikana hopeanuoli sarjakuvasta.NopeaNuoli
Ai. Mä tykkäsin kyllä siitä, siis sillon ku olin pikkupoika.korjasin vähän. en tykänny pikkupoikana hopeanuoli sarjakuvasta.
Etkä saakelissa vaihda!!!Haluaisin vaihtaa nimimerkkiä. Mikäs mä voisin olla jatkossa?
ei näy vielä mitään uuttaNo onko @päätön nyt parempi avatar? vai edelleenkö haikailet sen alkuperäisen perään?
No, mutta mutta...kun muutkin vaihteleeEtkä saakelissa vaihda!!!
Ketjussa pitää olla namuja ja noitia ollakseen makea ja taianomainen.
Aijaa. Nooo kyl se joskus ilmestyy sitteei näy vielä mitään uutta
Siis joku logo? Ekavilasulla näytti pandalta.Aijaa. Nooo kyl se joskus ilmestyy sitte
Kyl se edellinen oli parempiAijaa. Nooo kyl se joskus ilmestyy sitte
No kun ei ole. Ei mulla ole täs kuin nurkkabaarikavereita. En mahdollisista autoistaan tiedä enkä ole kerännyt heidän osoitteitaan tai puhelinnumeroitaan.Autollisia tuttuja lähipiirissä?