The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Minäkin oon hankkinut kalut torin kautta. Sieltä saa persoonallisia kaluja halvalla. Täytyy vain olla tarkkaavainen tuholaisten suhteen.
No mä olen toistaiseksi tyytyny vaan kattelemaan. Kun ex- rouvakulta ulkoisti mut kototönöltä niin muuttaessani tähän nukkumaluukkuun kaikki tarvittava löytyi muuttopäivänä. Joko lähti kototönöltä tai sit sukulaisilta ja työkavereilta.

Parille kirjahyllylle tosin alkais olla tarve...
Niitten lisäksi tänne sit ei sovi kuin pieni sohvapöytä ja telkkaritaso, et ne on nopeesti hankittu.

Hommaa vaan hankaloittaa se, et eron yhteydessä luovuin autosta kokonaan, niin tarvittaessa toi auton lainaan hakeminen ei aina onnistu ihan tarvepäivänä. Enkä voi etukäteen tietää, et ens viikonloppuna torilla olis just mun kirjahyllyt.
 
No mä olen toistaiseksi tyytyny vaan kattelemaan. Kun ex- rouvakulta ulkoisti mut kototönöltä niin muuttaessani tähän nukkumaluukkuun kaikki tarvittava löytyi muuttopäivänä. Joko lähti kototönöltä tai sit sukulaisilta ja työkavereilta.

Parille kirjahyllylle tosin alkais olla tarve...
Niitten lisäksi tänne sit ei sovi kuin pieni sohvapöytä ja telkkaritaso, et ne on nopeesti hankittu.

Hommaa vaan hankaloittaa se, et eron yhteydessä luovuin autosta kokonaan, niin tarvittaessa toi auton lainaan hakeminen ei aina onnistu ihan tarvepäivänä. Enkä voi etukäteen tietää, et ens viikonloppuna torilla olis just mun kirjahyllyt.
Autollisia tuttuja lähipiirissä?
 
Päätön ratsumies
Close
// klo 20.00 / tiistai 20.10.2015



Ichabod Crane (Johnny Depp) lähetetään Sleepy Hollow'n kylään tutkimaan hyytävää mysteeriä. Kolmelta ihmiseltä on leikattu pää, ja syyllisenä pidetään tarunomaista Päätöntä ratsumiestä. Vakaasti logiikkaan luottava Crane tutkii tapausta kyläläisiä hämmästyttävillä menetelmillään, mutta joutuu kyseenalaistamaan järjen vallan. Kaikkea mutkistaa lisäksi se, että Crane alkaa vaalia lämpimiä tunteita arvoitukseen sotkeutunutta Katrina Van Tasselia (Christina Ricci) kohtaan. USA 1999. Ohjaaja: Tim Burton, USA, 1999. (101'). Pääosissa: Johnny Depp, Christina Ricci, Michael Gambon, Casper Van Dien, Miranda Richardson, Jeffrey Jones ja Christopher Lee.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä