The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Joo, ihmeen nopeasti toi Nukku- Ukko korjas tuon hurmurin eilettäin omaan hellään huomaansa, vaikka ens alkuun meno näytti siltä että me taijetaankin riekkua yliväsyneenä puolilleöin kumpikin :D...mutta nyt heräillään rauhassa, tosin tää kaveri on näemmä jo aivan valmiissa tikissä eli menojalkaa jo vipattaa armottomasti :D...tiedossa siis on häröilyä ja häröilyä, jonkinlaista shoppailuakin - pojalla on omat vaatepäivityksensä mielessä ja samalla haluaa hankkia jotain kivaa spessuextraakin itsellensä omilla säästämillään rahoillaan :)...en pistä hanttiin nyt ollenkaan :)

Hyvä kun teillä meni toi eilinen päivä hienosti putkeen, kirjaimellisesti :D(y). Toivottavasti noi putket nyt rauhoittaa korvien tilannetta huomattavasti eli helpottaisia olemisia.

Ja kyllä - oon samaa mieltä sun kanssa kuitenkin, että onhan se lutuista kun ipanoista huomaa, että jotain hörhöö on tarttunut heihinkin :love::D
No tällä poikasella ei oo korvatulehduksia ollu, tai siis ne ei oo vaivannu koskaan, nii ei ollu ees tietoa tollasesta tarpeesta. Alettiin vaa ihmetteleen miten kuulo on yhtäkkiä huonontunu ihan hirveesti ja siitä se rumba sit alko... Mut liimakorva toisella puolella ja toisellaki lievä..

Äsken toi poikanen sitte tossa sano, että äiti miks kaikki äänet kuulostaa nii lujalle, eli apu siihen nyt sitte saatiin ilmeisestikin :)

Mukavaa päivää teille! :love: Mekin lähetään ostoksille, sadevaatteita metsästämään :X3:
 
No tällä poikasella ei oo korvatulehduksia ollu, tai siis ne ei oo vaivannu koskaan, nii ei ollu ees tietoa tollasesta tarpeesta. Alettiin vaa ihmetteleen miten kuulo on yhtäkkiä huonontunu ihan hirveesti ja siitä se rumba sit alko... Mut liimakorva toisella puolella ja toisellaki lievä..

Äsken toi poikanen sitte tossa sano, että äiti miks kaikki äänet kuulostaa nii lujalle, eli apu siihen nyt sitte saatiin ilmeisestikin :)

Mukavaa päivää teille! :love: Mekin lähetään ostoksille, sadevaatteita metsästämään :X3:
No onneksi olette sitten siltä korvatulehduskierteeltä säästyneet mutta osaahan se liimakorvaisuus tosiaan muutoinkin vaikuttaa olemiseen :)...ja mikä onkaan ihanin palaute lapselta itseltään kun huomaa, että elämä rupeaa maistumaan isosti nyt kuulonkin osalta :)

Kiitos samoin, hersyväistä ja rentoa shoppailureissua ja päivää teillekin :)...ja tuonnempana otahan omasta laatuajastasikin kaikki irti :)<3
 
Hepskukkuu tinkunen :)!

..ja mä oon reissussa parhaillaan eli viikonloppumaisemanvaihdos suoritettu hyvässä seurassa, mulla on seurana keskimmäinen, ja nyt yritetään kummatkin saada tässä jotain toimintaa aikaiseksi tuonne pääkoppaan aamupalan loihtimina :)

Ihan rennolla otteella mennään, katellaan mitä saadaan aikaiseksi tänä päivänä :)...mutta se nyt on ainakin ihan varma juttu että ihmisten ilmoile meijen pitää päästä koheltamaan ja hassuttelemaan :)

Mitäpäs sulle kuuluu :)?
Nauttikaahan kirpakasta syysilmasta ja toistenne seurasta ,teiltä se hassuttelu varmasti onnistuu paremmin kuin hyvin,pistäkää turbovaihde vielä päälle :D

Mitäpäs mulle,hyvää vain:rolleyes:
 
Nauttikaahan kirpakasta syysilmasta ja toistenne seurasta ,teiltä se hassuttelu varmasti onnistuu paremmin kuin hyvin,pistäkää turbovaihde vielä päälle :D

Mitäpäs mulle,hyvää vain:rolleyes:
Just tässä hoksasin tonne uloskin kattoa ja täällä on vissiin tainnu aamuyöstä sataa ropsotella aika runsaastikin, kun on asfalttipinta tummana - enää ei sentäs sada mutta ei sekään kyllä haittais meijen menoa ollenkaan :). Mutta - onpas nätin näköistä, kun siihen tummaan asfalttipintaan on tarttunut kullankeltaisia koivunlehtiä <3

:barefoot:..njoo, mikäli kaikki entiset merkit paikkansa pitävät niin nyt on varsinainen kohotuskaksikko sitten liikenteessä :D eli on puheenpulputusta ja naurua ja sitä valtaisaa häröilyä ex tempore hölmöilyjen kruunatessa vain omalla osallaan menoamme :). Kunhan nyt syödä pupelletaan ittemme vahvoiksi, niin sitten käy tiemme kaupungin ytimeen ihmisten sekaan. Ja kiitos - nautitaan kyllä, on tämä kuitenkin sen verran harvinaista huttua kun näin kaksistaan olemme menossa :), mutta hyvä kun näinkin joskus järjestyy nämä reissamiset :)

..taitaapa sullakin olla menossa astetta muikeempi ja maistuvaisempi syksy eli anna palaa vain, nainen :) - kaiken ihanan ja läikähdyttävän, mitä vastaan tulee, olet kyllä enemmän kuin ansainnut :) <3. Nauti siis elostasi kunnolla :)!
 
  • Tykkää
Reactions: tinkuliini
No onneksi olette sitten siltä korvatulehduskierteeltä säästyneet mutta osaahan se liimakorvaisuus tosiaan muutoinkin vaikuttaa olemiseen :)...ja mikä onkaan ihanin palaute lapselta itseltään kun huomaa, että elämä rupeaa maistumaan isosti nyt kuulonkin osalta :)

Kiitos samoin, hersyväistä ja rentoa shoppailureissua ja päivää teillekin :)...ja tuonnempana otahan omasta laatuajastasikin kaikki irti :)<3
Todellakin :love:
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Tää tuli spotifyssa Uuden musiikin perjantain listalla. En voinu ko jäädä suu auki kuuntelee, että anteeks nyt mutta MV? :D

:D - äääh, irtospa hersyvät naurut - jopa on värssyyn sanat keksitty...mutta raumalaiset saavat olla itestänsä muutoinkin ylpeitä, on se rauman murre vaan niin ihanan kuulosta - oikeesti <3!

..ja tää mun hurmurihan heitti tässä pukeutuessaan semmoiset ketkuttelu- muuvsit kuunnellessaan tuota Hesa- viisua että ei voinut oikeesti nauramatta täällä kumpikaan olla :D - tää enteilee sitä, että :barefoot: tuolla voipi olla tiedossa meille melkoisia muljautteluja mutta eipä paljoo haittaa :)
 
:D - äääh, irtospa hersyvät naurut - jopa on värssyyn sanat keksitty...mutta raumalaiset saavat olla itestänsä muutoinkin ylpeitä, on se rauman murre vaan niin ihanan kuulosta - oikeesti <3!

..ja tää mun hurmurihan heitti tässä pukeutuessaan semmoiset ketkuttelu- muuvsit kuunnellessaan tuota Hesa- viisua että ei voinut oikeesti nauramatta täällä kumpikaan olla :D - tää enteilee sitä, että :barefoot: tuolla voipi olla tiedossa meille melkoisia muljautteluja mutta eipä paljoo haittaa :)
Se on raumam giäl, ei murre ;) :D

Mut joo olipa sanat :D
 
Mutta jees, se on tilanne jo siinä vaiheessa tämän kaksikon osalta, että vielä viimoiset silaukset vermeiden suhteen ja sitten vain let's hörhöks :D

...mun pitäs tällä reissulla kyllä bongata jostain meikäläisen pjärzeen ja vyötärön kestävät farkutkin:notworthy:, mun rakkaat böxyt meinaa irtisanoa ittensä palveluksestaan vaikka kyllä mä niille vielä koitan jotain väsäystuunausta keksiä jotta saisin ne liikenteeseen kanssani, mutta siis...pienoista ahdistusta ilmassa mun osalta, toi poika nyt ei muuta teekään kuin mitä luultavammin joko nauraa mulle katketakseen tai sitten itkee kun mä oon niin hankala :D...eli kumpi meistä olikaan sitten se reissun aikuinen :D.....

Pitäkääs peukkuja että mä jonkin näköiset farkundeerukset löydän itelleni, sillä me lähdetään nyt tekemään naamaliikkeitä ja aiheuttamaan kaaosta liikenteeseen :) - ihunaa lauantaita teille murusille *viluttaa ja sinkauttaa läjän lentopusuja ilmoille*
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä