Semmonen rovaniemeläinen setä joka vikitteli teinityttöjä sillonko asuin siellä.kuka o apina
Joku muistaakseni teki tähtipölylle samanNo se oli kyllä muutenkin ihan apina, ja pilas perkele ton biisin multa
Mulla taitaa nykyään olla melkeimpä enemmän setä- ja tätikavereita ko oman ikäisiä Tulee itelle vähän ufo olo jossain teinijoukkioissa, en koe oikein olevani samalla aaltopituudella tämmösten "vittu arvaa vittu mä olin kännissä. join niin vitusti et luulin olevani jossain vitun kokkolassa vaik olinki tampereella hihhihhii vittu"-tyyppien kanssa.no sitte mulla ei ole mitään paniikkia että muuttuisin sedäksi, en nimittän ikinä kehtais teinejä vikitellä.
Tekis ihan kauheesti mieli linkittää sulle Pasilasta semmonen jakso ko Phil Collins-darra
Kauheen pitkäTekis ihan kauheesti mieli linkittää sulle Pasilasta semmonen jakso ko Phil Collins-darra
http://www.veoh.com/watch/v179449486ppfCqDC
No kukapa nyt tuollaisia jaksais kuunnellakaan. Noita kuulee bussissakin, joka toinen sana *ittu.Mulla taitaa nykyään olla melkeimpä enemmän setä- ja tätikavereita ko oman ikäisiä Tulee itelle vähän ufo olo jossain teinijoukkioissa, en koe oikein olevani samalla aaltopituudella tämmösten "vittu arvaa vittu mä olin kännissä. join niin vitusti et luulin olevani jossain vitun kokkolassa vaik olinki tampereella hihhihhii vittu"-tyyppien kanssa.
Kirahvi the teinitäti
No enpä mää muutenkaan yleensä löydä kauheesti yhteistä lapsettomien nuorten kanssa, ko maailma pyörii oman navan ympärilä.No kukapa nyt tuollaisia jaksais kuunnellakaan. Noita kuulee bussissakin, joka toinen sana *ittu.
Tuokin ihan totta monen kohdalla.No enpä mää muutenkaan yleensä löydä kauheesti yhteistä lapsettomien nuorten kanssa, ko maailma pyörii oman navan ympärilä.
Voi vittu... ei tätä
Mun telkkarissa näkyy Sean Connery.Katon/kuuntelen vieläkin tuota Pasilaa
Pasila on ihan huikee Sopii just mun huonolle ja kieroutuneelle huumorintajulle.Katon/kuuntelen vieläkin tuota Pasilaa
Hyvä kappale kuitenkinVoi vittu... ei tätä
Ja Phil Collins-darra tuli itelleki mieleen