The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Muistaako kukaan ko häppäri oli kovasti sitä mieltä että lastenhoitajat ja kasvatustieteiden maisterit tietää lastenhoidosta ja kasvatuksesta enempi ko lasten vanhemmat, ja ylisti näitä kasvatusalan ammattilaisia ihan yltiöpäisesti? Sille on näköjään viimeinkin valjennut, että kouluttautuneiden lapsettomien ja vanhempien välillä on eroa :rolleyes:
 
Hyvä kappale kuitenkin :)
No joo... :D Entisessä työpaikassa toi biisi oli vaan suunnilleen joka viides biisi, joka keskusradiosta soitettiin. Mä sitten jossain vaiheessa työkaverille siitä mutisin, kun se soi ihan vitun koko ajan, sitäpaitsi Phil Collinsin kaikki biisit kuulostaa samalta muutenkin.

Nyt se työkaveri on vaan alkanut kiusata mua siitä, että toi on kuulemma "meidän biisi".
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
IhQ
Huomenta!

Ootan kauhulla sitä aamua kun tää kone vaan ottaa ja räjähtää ku yritän käynnistää. Hirvee rutina ja raksutus kuuluu, hidastelee muutenkin..tarttis varmaan ajaa joku puhdistusohjelma tai joku..
 
Eikä! ostin viime viikolla farkut jotka oli siinä ja siinä ostanko vai en kun oli ainut koko ja nyt löysin samat pökät netistä ja vielä 7e halvemmalla. Mielummin ottaisin ton yhen koon suuremman mutta nyt mulla on jo noi mitkä ostin:confused:
 
Huomenta!

Ootan kauhulla sitä aamua kun tää kone vaan ottaa ja räjähtää ku yritän käynnistää. Hirvee rutina ja raksutus kuuluu, hidastelee muutenkin..tarttis varmaan ajaa joku puhdistusohjelma tai joku..
Mulla taas kone kuumenee hetkessä ja se että saan sen edes auki niin vaatii 4-5krt sen että avaan ja suljen että yhdistää nettiin. Joskus siis jää tännekin pääsy siitä kiinni. Pitäs uus kone ostaa mut niin pitäs ostaa montaa muutakin juttua.
 
Mullapa on pikkujääkaapillinen maitoa, voita, tuorejuustoja, rahkaa, raejuustoa, juustoa, anjovisfileitä ja pari lohifileetä puolijäisinä. Siis silleen hyhmeisinä, maidot hieman hileessä mutta tulevat kyllä purkista ulos...

Mitähän sitä siis savulohelle seuraksi taiteilisi? Janssoninkiusausta missä kerman sijaan tuorejuustoa ja maitoa?

Ja joo, kyllä mä vähän ihmettelinkin kun yöllä heräillessäni kuului jääkaappi hurisevan joka kerta.
 
...huomenia kaikille :)

Ja mä saan laittaa rastia johonkin seinään ja isoa sellaista - ensinnäkin en oo sitten ikuna nukkunu näin makeesti (njoo, lipsahti vissiin hiukkasesti tota l-lisää :D) muualla kuin omassa sängyssä ja ennen kaikkea vähälle ajalle nyt ainakaan näin pitkään...ja mun reissukaverikin heräs vasta ihan äsken :)...tais tulla meille molemmille unet enemmän kuin tarpeeseen(y)

Eli törtteröismeininkiä ois tarjolla justnyt ja vissiin, jos/kun merkit paikkaansa pitävät niin se jatkuu mulla koko päivän ajan :D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Muistaako kukaan ko häppäri oli kovasti sitä mieltä että lastenhoitajat ja kasvatustieteiden maisterit tietää lastenhoidosta ja kasvatuksesta enempi ko lasten vanhemmat, ja ylisti näitä kasvatusalan ammattilaisia ihan yltiöpäisesti? Sille on näköjään viimeinkin valjennut, että kouluttautuneiden lapsettomien ja vanhempien välillä on eroa :rolleyes:
Onks häppäri tehnyt comebackin?
 
Onkos kattinen jossain reissussa vai ollut?
Vähän jo kaivannutin kattisen viestejä luettavaksi :)
Hepskukkuu tinkunen :)!

..ja mä oon reissussa parhaillaan eli viikonloppumaisemanvaihdos suoritettu hyvässä seurassa, mulla on seurana keskimmäinen, ja nyt yritetään kummatkin saada tässä jotain toimintaa aikaiseksi tuonne pääkoppaan aamupalan loihtimina :)

Ihan rennolla otteella mennään, katellaan mitä saadaan aikaiseksi tänä päivänä :)...mutta se nyt on ainakin ihan varma juttu että ihmisten ilmoile meijen pitää päästä koheltamaan ja hassuttelemaan :)

Mitäpäs sulle kuuluu :)?
 
...huomenia kaikille :)

Ja mä saan laittaa rastia johonkin seinään ja isoa sellaista - ensinnäkin en oo sitten ikuna nukkunu näin makeesti (njoo, lipsahti vissiin hiukkasesti tota l-lisää :D) muualla kuin omassa sängyssä ja ennen kaikkea vähälle ajalle nyt ainakaan näin pitkään...ja mun reissukaverikin heräs vasta ihan äsken :)...tais tulla meille molemmille unet enemmän kuin tarpeeseen(y)

Eli törtteröismeininkiä ois tarjolla justnyt ja vissiin, jos/kun merkit paikkaansa pitävät niin se jatkuu mulla koko päivän ajan :D
Sehän on hyvä et uni maistui :)

Voin vaan kuvitella millasta meininkiä teillä on, ainakin kun miettii tota omaa jälkikasvua ja eilistä sairaalasta paluuta nuoremman kanssa, niin jo oli meininkiä, ei tietoakaan siitä, että poika oli ollu nukutettuna vaan muutamaa tuntia aiemmin :D Mut onhan se ihanaa, että ne on vähän samanlaisia sekoilijoita ku äitinsäkin :love:
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Sehän on hyvä et uni maistui :)

Voin vaan kuvitella millasta meininkiä teillä on, ainakin kun miettii tota omaa jälkikasvua ja eilistä sairaalasta paluuta nuoremman kanssa, niin jo oli meininkiä, ei tietoakaan siitä, että poika oli ollu nukutettuna vaan muutamaa tuntia aiemmin :D Mut onhan se ihanaa, että ne on vähän samanlaisia sekoilijoita ku äitinsäkin :love:
Joo, ihmeen nopeasti toi Nukku- Ukko korjas tuon hurmurin eilettäin omaan hellään huomaansa, vaikka ens alkuun meno näytti siltä että me taijetaankin riekkua yliväsyneenä puolilleöin kumpikin :D...mutta nyt heräillään rauhassa, tosin tää kaveri on näemmä jo aivan valmiissa tikissä eli menojalkaa jo vipattaa armottomasti :D...tiedossa siis on häröilyä ja häröilyä, jonkinlaista shoppailuakin - pojalla on omat vaatepäivityksensä mielessä ja samalla haluaa hankkia jotain kivaa spessuextraakin itsellensä omilla säästämillään rahoillaan :)...en pistä hanttiin nyt ollenkaan :)

Hyvä kun teillä meni toi eilinen päivä hienosti putkeen, kirjaimellisesti :D(y). Toivottavasti noi putket nyt rauhoittaa korvien tilannetta huomattavasti eli helpottaisia olemisia.

Ja kyllä - oon samaa mieltä sun kanssa kuitenkin, että onhan se lutuista kun ipanoista huomaa, että jotain hörhöö on tarttunut heihinkin :love::D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä