On sitä joskus itsekin tullut katseltuaPasila on ihan huikee Sopii just mun huonolle ja kieroutuneelle huumorintajulle.
Onhan se hyvä
On sitä joskus itsekin tullut katseltuaPasila on ihan huikee Sopii just mun huonolle ja kieroutuneelle huumorintajulle.
Mun telkkari on kiinniMun telkkarissa näkyy Sean Connery.
No joo... Entisessä työpaikassa toi biisi oli vaan suunnilleen joka viides biisi, joka keskusradiosta soitettiin. Mä sitten jossain vaiheessa työkaverille siitä mutisin, kun se soi ihan vitun koko ajan, sitäpaitsi Phil Collinsin kaikki biisit kuulostaa samalta muutenkin.Hyvä kappale kuitenkin
tääl on oltu jo 5 tuntia hereillä. hiukan venähti nuo päikkärit eilen.Missä kaikki ovat?
HERÄTYYYYYYYYS!
Ohoh.tääl on oltu jo 5 tuntia hereillä. hiukan venähti nuo päikkärit eilen.
Mulla taas kone kuumenee hetkessä ja se että saan sen edes auki niin vaatii 4-5krt sen että avaan ja suljen että yhdistää nettiin. Joskus siis jää tännekin pääsy siitä kiinni. Pitäs uus kone ostaa mut niin pitäs ostaa montaa muutakin juttua.Huomenta!
Ootan kauhulla sitä aamua kun tää kone vaan ottaa ja räjähtää ku yritän käynnistää. Hirvee rutina ja raksutus kuuluu, hidastelee muutenkin..tarttis varmaan ajaa joku puhdistusohjelma tai joku..
Lääkkeet!!Pasila on ihan huikee Sopii just mun huonolle ja kieroutuneelle huumorintajulle.
Onks häppäri tehnyt comebackin?Muistaako kukaan ko häppäri oli kovasti sitä mieltä että lastenhoitajat ja kasvatustieteiden maisterit tietää lastenhoidosta ja kasvatuksesta enempi ko lasten vanhemmat, ja ylisti näitä kasvatusalan ammattilaisia ihan yltiöpäisesti? Sille on näköjään viimeinkin valjennut, että kouluttautuneiden lapsettomien ja vanhempien välillä on eroa
Hepskukkuu tinkunen !Onkos kattinen jossain reissussa vai ollut?
Vähän jo kaivannutin kattisen viestejä luettavaksi
Sehän on hyvä et uni maistui...huomenia kaikille
Ja mä saan laittaa rastia johonkin seinään ja isoa sellaista - ensinnäkin en oo sitten ikuna nukkunu näin makeesti (njoo, lipsahti vissiin hiukkasesti tota l-lisää ) muualla kuin omassa sängyssä ja ennen kaikkea vähälle ajalle nyt ainakaan näin pitkään...ja mun reissukaverikin heräs vasta ihan äsken ...tais tulla meille molemmille unet enemmän kuin tarpeeseen
Eli törtteröismeininkiä ois tarjolla justnyt ja vissiin, jos/kun merkit paikkaansa pitävät niin se jatkuu mulla koko päivän ajan
Joo, ihmeen nopeasti toi Nukku- Ukko korjas tuon hurmurin eilettäin omaan hellään huomaansa, vaikka ens alkuun meno näytti siltä että me taijetaankin riekkua yliväsyneenä puolilleöin kumpikin ...mutta nyt heräillään rauhassa, tosin tää kaveri on näemmä jo aivan valmiissa tikissä eli menojalkaa jo vipattaa armottomasti ...tiedossa siis on häröilyä ja häröilyä, jonkinlaista shoppailuakin - pojalla on omat vaatepäivityksensä mielessä ja samalla haluaa hankkia jotain kivaa spessuextraakin itsellensä omilla säästämillään rahoillaan ...en pistä hanttiin nyt ollenkaanSehän on hyvä et uni maistui
Voin vaan kuvitella millasta meininkiä teillä on, ainakin kun miettii tota omaa jälkikasvua ja eilistä sairaalasta paluuta nuoremman kanssa, niin jo oli meininkiä, ei tietoakaan siitä, että poika oli ollu nukutettuna vaan muutamaa tuntia aiemmin Mut onhan se ihanaa, että ne on vähän samanlaisia sekoilijoita ku äitinsäkin