8.12.2012 näyttää päivämääräJoko tää no kolmatta vuotta pystyssä . Meneepä aika nopeaan.
Haluais vaan värjäillä itse.Niin varmaan on. Eikun tuon kuvan kanssa kampaajan puheille
8.12.2012 näyttää päivämääräJoko tää no kolmatta vuotta pystyssä . Meneepä aika nopeaan.
Haluais vaan värjäillä itse.Niin varmaan on. Eikun tuon kuvan kanssa kampaajan puheille
Värjäät tyveä välillä kaupan värillä niin pärjää pidempään seuraavaan kampaaja käyntiin.Ihanan punertavanruskeat hiukset! Mäkin haluan tuollaiset mut sit maantienruskea juurikasvu alkaa näkyä tosi nopsaan ja näytän kaljuuntuvalta.
Tuossa värissä se ei ehkä näyttäis niin paljon tuolta kun punaisemmassa.Ihanan punertavanruskeat hiukset! Mäkin haluan tuollaiset mut sit maantienruskea juurikasvu alkaa näkyä tosi nopsaan ja näytän kaljuuntuvalta.
Värjäät tyveä välillä kaupan värillä niin pärjää pidempään seuraavaan kampaaja käyntiin.
NiinpäOlisipas ihana lähteä pohjoseen vaeltamaan. Syksy on niin .
Tuo työreissujen hyödyntäminen kuulostaa loistavalta suunnitelmaltaMutkun! Saunominen on kivaa sellaisenaan. Tuskastuttaa kun pitää ensiksi värjäillä ja sit odottaa ja sit lappoa vettä kauhatolkulla päähän.Toki, jos ois fiksu, hyödyntäisi työreissujen hotellit ja suihkun värjäyspuuhissa...
Mukavaa ulkoiluaVaan koska totta tosiaan ulkona on upea ilma hilpasen sinne toviksi .
Mullä on tällä mutta tuo väri muuttuu aina pesujen jälkeen/välissä. Ensin on tummanruskeampi ja mitä useammin on pessyt, alkaa tulla enemmän punertava väri.Mulla on nyt tolla värillä ja siinäkin näkyy ärsyn nopsaan juurikasvu.
Niin onScullylla oli kivanvärinen tukka
Ähakuttijoskus entisessä elämässä rakas parempi puoliskoni tykkäsi hiuksiaan värjäillä. se vetyperodksidin tuoksu saa kyl silmät vuotamaan. kostin sit pystyttämällä vaellustelttani olkkariin ja sadekyllästin sen siinä. oli kyl virhe, huusholli lemusi monta päivää.
Mä tykkään noista väreistä just siksi että se hissukseen katoaa. Seuraavaksi on vuorossa se 834, caramel blondeMullä on tällä mutta tuo väri muuttuu aina pesujen jälkeen/välissä. Ensin on tummanruskeampi ja mitä useammin on pessyt, alkaa tulla enemmän punertava väri.
Juu ja sitten kun se värikin vähän aina muuttuu.Mä tykkään noista väreistä just siksi että se hissukseen katoaa. Seuraavaksi on vuorossa se 834, caramel blonde
Ja nyt kyllä lopetatte sen floodaamisen punatukkaisten naisten kuvilla. Mulla ei enää näyttö kestä nuolemista.
kun on hauskaa niin aikakin rientää. 7 vuotta on enemmän tai vähemmän aikaa tullut täällä palstalla vietettyä, toisaalta, kai sen ajan ois voinut turhemminkin käyttääJoko tää no kolmatta vuotta pystyssä . Meneepä aika nopeaan.