castrol, mobil, valvoline ja muut vastaavat. keittössä on myös rasvoja ja öljyjä käytössä.Kinkkurasva?
castrol, mobil, valvoline ja muut vastaavat. keittössä on myös rasvoja ja öljyjä käytössä.Kinkkurasva?
Olis varmaan tuolloinkinSilloin se on kivaa kun sen tietää etukäteen mut tällee extempore se on hivenen outoa.
No joo siis en mä pahakseni pistä et lapset haluu mummolle ja et mummo mielellään pitääOlis varmaan tuolloinkin
Jotain tuollaisia ajattelinkin mutta olin hiljaa kun liittyy esim autoihincastrol, mobil, valvoline ja muut vastaavat. keittössä on myös rasvoja ja öljyjä käytössä.
ja ruuanlaittoon.Jotain tuollaisia ajattelinkin mutta olin hiljaa kun liittyy esim autoihin
Oon koittanu, mut kaikki mitä mää löydän on jostain blogeista kuvia, tai vaihtoehtoisesti vauvoille tai myynnistä poistuneita. Oon kattonu toristaki, mut ei sielläkään oo semmosta mitä haluan (ei siis vaikka laitoin hakuun koko suomen).Kokeile laittaa kuukleen keltainen tai/ja oranssi haalari löytyiskö mitään.
Mä ostin just kuskusia, jos se olis hyvää sen papukastikkeen kanssa. Ostin viä parmesaanilastujakin, jos ne olis hyviä siinä. Tai no mitä höpötän, tiskirättiki olis herkkua jos siihen lisäis tarpeeks juustoo.ja ruuanlaittoon.
Mä oon kans joskus ettiny, mutta niistä pyydetää käytettynäki sen 100€ luokkaa..Oon koittanu, mut kaikki mitä mää löydän on jostain blogeista kuvia, tai vaihtoehtoisesti vauvoille tai myynnistä poistuneita. Oon kattonu toristaki, mut ei sielläkään oo semmosta mitä haluan (ei siis vaikka laitoin hakuun koko suomen).
rasva on hyväksi,ainakin kropalle ei ehkä ruuassa,ainakaan liika.Onpas teillä rasvaisia juttuja.
HöhOon koittanu, mut kaikki mitä mää löydän on jostain blogeista kuvia, tai vaihtoehtoisesti vauvoille tai myynnistä poistuneita. Oon kattonu toristaki, mut ei sielläkään oo semmosta mitä haluan (ei siis vaikka laitoin hakuun koko suomen).
Sisäisesti ja ulkoisesti sopivassa määrin on hyvä. Mut pestävillä saunan lauteilla ikävää. (ja ihan ite vahingossa ruuttailin kinttuvoidettani sinne)rasva on hyväksi,ainakin kropalle ei ehkä ruuassa,ainakaan liika.
*tarjoaa anjovislihapullaa*mistä tuliki mieleen että jotain pitäis tänään syödäkkin, muutakin kun aamupalaa.
*tarjoaa anjovislihapullaa*
Sepä. Popilla on muuten tosi kivoja vaatteita. Ollapa rikas, niin sortuisin materian uhriksi ja ostaisin koko liikkeen tyhjäks. Jonathanilla on kans ihania ja värikkäitä ulkovaatteita, mut ei ollu poikasen koossa enää kivoja haalareita. Ja ehdottomasti mielummin haalari ko kaksosanen puku.Mä oon kans joskus ettiny, mutta niistä pyydetää käytettynäki sen 100€ luokkaa..
Kun ylensää ne on just popia, moloa tai tickettiä.
Hups pepusta on siirtynyt rasvaa sun masuun.Rasvasta tuli mieleen, että mää huomasin tänään et mun lempifarkut kuristaa mahasta, mut vaihtokaupaks ne on alkanu roikkumaan perseestä
Ois saanu siirtyä päinvastoin. Mun takamus on muutenki semmonen ihme lättänäHups pepusta on siirtynyt rasvaa sun masuun.