The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Helevetin vi*un juopot :devil::mad: taas alkoi ryyppäminen ja huuto ulkona, niin että meteli kuului sisälle asti ja vi*un kusipää käskee olemaan hiljaa,kun meen sanomaan,että joko se meteli taas alkaa,olkaa hiljempaa. :cautious::censored: No lähti taas viestiä taloyhtiölle ja nyt onneksi hiljentyi, taisivat mennä sisälle.
 
Oon koittanu, mut kaikki mitä mää löydän on jostain blogeista kuvia, tai vaihtoehtoisesti vauvoille tai myynnistä poistuneita. Oon kattonu toristaki, mut ei sielläkään oo semmosta mitä haluan (ei siis vaikka laitoin hakuun koko suomen).
Mä oon kans joskus ettiny, mutta niistä pyydetää käytettynäki sen 100€ luokkaa..

Kun ylensää ne on just popia, moloa tai tickettiä.
 
Mä oon kans joskus ettiny, mutta niistä pyydetää käytettynäki sen 100€ luokkaa..

Kun ylensää ne on just popia, moloa tai tickettiä.
Sepä. Popilla on muuten tosi kivoja vaatteita. Ollapa rikas, niin sortuisin materian uhriksi ja ostaisin koko liikkeen tyhjäks. Jonathanilla on kans ihania ja värikkäitä ulkovaatteita, mut ei ollu poikasen koossa enää kivoja haalareita. Ja ehdottomasti mielummin haalari ko kaksosanen puku.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä