The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Se onnikka on tielläliikkujista isojen joukossa. Jos se ei törmää kallioon tai yhtä isoon, niin se ei pysähdy silmänräpäyksessä. Vaan matka rysäyksen jälkeenkin jatkuu onnikan kulkusuuntaan.

Volvomersuista on kaivettu ihmisiä hengissä ulos jopa silloin jos niillä on ajettu sataa päin kalliota. Puolitoista metriä rusentuvaa keulaa, turvavyöt ja -tyynyt tekee ihmeen mahdollisiksi.

Panssarivaunulla taas voi jokseenkin huoletta ajaa päin henkilöautoa. Se on vaan ”epätasainen tie”. Mut jos ajat panssarivaunulla kahtakymppiä päin kalliota, niin vaunulle ei välttämättä käy kuinkaan, mut sisällä olijoiden puolesta en löisi vetoa.
Ei vastanut mun kysymykseen: miksei ole kolmipistevöitä. Panssarivaunu ja sisällä_olijat ei liittyny aiheseen.

Ps, montako jallua?
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Miettikääs: jos ollaanki syntyessämme kaikki poikapuolisia ja vehje tipahtaa synnärillä, ku kätilö näyttää vastasyntyneen silmissä niin pitkältä :eek:
Se menee toisinpäin:oops:

Harvinainen ilmiö pikkukylässä: Pojille kasvaa penis vasta murrosiässä
Dominikaanisessa tasavallassa sijaitsevassa pienessä Salivasin kylässä noin kaksi prosenttia lapsista syntyy näyttäen ensin tytöiltä, mutta joille kasvaa penis murrosiän aikana.
 
Ei vastanut mun kysymykseen: miksei ole kolmipistevöitä. Panssarivaunu ja sisällä_olijat ei liittyny aiheseen.

Ps, montako jallua?
Kaksi tsihiä. Ihan kolmosolutta.

Liittyy jos funtsit. Jos kaks pikkufiiattia vetää nokkapokan toisiinsa, niin molempien kannalta tilanne on sama kuin vetäisivät nokkapokan kallioon. Jos törmäyskohtaan ripustetaan lakana, niin se ei edes heilahda. Jos taas pikkufiiatti kokeilee nokkapokkaa linjapiilin kanssa, niin molempien matka jatkuu linjapiilin suuntaan viiskytä metriä. Jolloin istut mielummin linjapiilissä.

En ole linjapiilien korirakenteen asiantuntija, mut voisin veikata, et turkkavöiden kiinnityspisteitä voi olla hankala löytää? Ei niit ikkunaankaan voi propata. Saako jokaista penkkiäkään propattua runkoon? Jos olet tukevasti vöillä penkissä, niin se ei auta jos se penkki lähtee lentoon.

Pikkutörmäyksissä kuten hirvi sun turvanasi on liikemäärä. Konginkankaan tapaisissa törmäyksissä ainoa turva on korkeimmassa kädessä.
 
Iltaa.

Hienosti meni jätkän korvien putkitus. Molemmat korvat liimakorvia, ei ihme että kuulo on heikko muutenkin kuin vaa valikoivalta osuudelta. Käytii ex-anopilla nii eihän noi pojat ois lähteny kotii ollenkaa ku yöks olis pitäny saada jäädä. Mut sovittii sitte kuitenki et mä seurailen J:tä ens yön ja jos/kun kaikki on hyvin nii huomenna sitte pääsevät yökyläilee ja mä tyydyn kohtalooni ja yksinäisyyteeni :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä