Olikos jossain kesäkuussa lämmintä? Puoli Suomea kiersin silloinRiippuu taloyhtiön sijainnista.
Toi on sama harha kuin yrittää jäähdyttää kämppää pitämällä jääkaapin ovea auki.Tänne jäätyy! No,ruoka on uunissa joten jos se lämmittäis vähän sitten kun jättää luukun auki.
No täs nukkumaluukussani pärjäsin mainiosti kesäkuussa ja pärjään nytkin. Muusta maailmasta en tiedä.Olikos jossain kesäkuussa lämmintä? Puoli Suomea kiersin silloin
Tää on niin mun Nykätätä täällä.
Voi se karatakin.Toi on sama harha kuin yrittää jäähdyttää kämppää pitämällä jääkaapin ovea auki.
Ei se uunin lämpö kämpästäsi mihinkään karkaa oli uuni auki tai kiinni.
Käske se meillekin siivoomaan.Mies on siivonnut, pessyt pyykit ja kävi kaupassa
Toivottavasti ei kuopus sairastu pahemmin. Sulla riittää tekemistä.Pitäs laittaa pyykkiä peseytyy ja siistiä tääl muutenkin...oma vaateläjä olis kans järjestelyä vailla...tiskit oottaa tuol ja ja ja...
Mies on työpaikkansa palaverissa, just laittoi viestiä että asiaohjelma loppui just, nyt saunomaan...
Kuopukselle puski lämpöä, kiukkuilee tuos kun ei ulos pääse kaverin kans ja siskonsa tietty meni..tuntuu että ihan ilkeyttään kun tietää ettei pienempi pääse. Yleensä esikkoa ei paljoa kiinnosta pihaleikit.
HalausEn oo vielä edes kotona, ja mulla on nyt jo ikävä poikasta Ahistaa nykyään antaa poikaa sinne ollenkaan.
Se onnikka on tielläliikkujista isojen joukossa. Jos se ei törmää kallioon tai yhtä isoon, niin se ei pysähdy silmänräpäyksessä. Vaan matka rysäyksen jälkeenkin jatkuu onnikan kulkusuuntaan.Miksei linja-autoissa oo kolmipistevöitä? Jos tulee kolari tai paha äkkijarrutus nii mul on ekana silmälasit murskaantuneena silmissä, hampaat kurkussa ja nenä takaraivossa.
Vaikka toisaalta, vois ottaa semmosen Teuvo-asenteen: tässä naamassa arpikin kaunistus olisi.
Oriflame, yves rocher tjsp, dermosil, flow, apteekki. Tähän loppuu mun tietämysAuttakaa nyt mikä se on se kaupan nimi mistä voi tilata rasvoja??? Tai on niitä kai enempikin mut heitelkää ilmaan niin nappaan sen oikean sieltä. Pitäs tilata sitä sun tätä rasvaa.
Mikä on rasvan nimi?Auttakaa nyt mikä se on se kaupan nimi mistä voi tilata rasvoja??? Tai on niitä kai enempikin mut heitelkää ilmaan niin nappaan sen oikean sieltä. Pitäs tilata sitä sun tätä rasvaa.
taitaa olla eri rasvoja mitä mä tiedän.Auttakaa nyt mikä se on se kaupan nimi mistä voi tilata rasvoja??? Tai on niitä kai enempikin mut heitelkää ilmaan niin nappaan sen oikean sieltä. Pitäs tilata sitä sun tätä rasvaa.