The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Täälläkin on pesty paikat ja pimpankin sheivasin.:geek:

Nyt hyppään mopon selkään ja käyn tsekkaa hoodit.:)

Viettäkää kiva ilta.:love:

Huomenta päivää...tänne jäätyy..ja oli pakko avata partsinovi kun tänne tunki ikkunasta sellanen järkyttävän suuri löllykkä kärpänen ja nyt yritän saada sen ulos kun en uskalla tappaakaan:sick:´

Mä heräsin yöllä neljän maissa kun kuulosti aivan siltä kuin joutsenelta ois päässyt aivastus. :ROFLMAO: Ihme kiekaisu ja sit sen jälkeen se köhi ikäänkuin hämillään ennenko tunki päänsä takaisin siiven alle.

225047-Beautiful-Morning-Quote.jpg
...huomenia sulle:)
Useampi tunteroinen oltu jo hereillä, pesukone roiskimassa ja viimeinenkin ipanapa sai äskettäin aamupalansa naposteltua..ja mä muistin juoda maitokahvini loppuun, kylmänä:D, kun tuli hekottelevaa infopläjäytystä pöydälle unohtuneesta kupposesta...

Aurinkokin heräilee taivaalle eli kohti lämmintä sunnuntaita vaan:)

Oli muuten eilen illalla niin ihana vesisade! Loppujen lopuksi ei satanut paljoa kuin mitä peloteltiin, jotenkin vaan oli...siinä on oma fiiliksensä lenkkeillä vesisateessa, tuollaisessa lämpimän kastelevassa..

Ja se sateen tuoksu nyt on :love:
Vesipisarat tulivat tarpeeseen, luonto kiittää kyllä.

Oli muuten eilen illalla niin ihana vesisade! Loppujen lopuksi ei satanut paljoa kuin mitä peloteltiin, jotenkin vaan oli...siinä on oma fiiliksensä lenkkeillä vesisateessa, tuollaisessa lämpimän kastelevassa..

Ja se sateen tuoksu nyt on :love:
Vesipisarat tulivat tarpeeseen, luonto kiittää kyllä.
Lämmin kesäsade on aivan ihanaa iholla!:love:
Ilman ukkosta tosin:eek:
...ja se tuoksu:love:

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
Täällä ei ukkostanut eikä salamoinut ollenkaan vaikka jossain kohtaa tutkat niin ennustivatkin tapahtuvaksi. Ohi menivät. Hiukan lämpötila laski, nyt jo kipitellään kohti hellelukemia. Taitaa iltapäivästä kutsua hiekkaranta:)
Täällä jyrähteli hetken jossain kauempana mutta ei tullut kohille...vettä kyllä satoi kiitettävästi.
Nyt on huomattavasti raikkaampi keli ja aurinkokin pilkistelee vähän väliä...tuliskohan helteet takasin jos oikein kovasti sitä toivon:p

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
Täällä jyrähteli hetken jossain kauempana mutta ei tullut kohille...vettä kyllä satoi kiitettävästi.
Nyt on huomattavasti raikkaampi keli ja aurinkokin pilkistelee vähän väliä...tuliskohan helteet takasin jos oikein kovasti sitä toivon:p
Mä luulen ettei sun tartte juurikaan sanikkatanzzia sheikata siellä:D, lämpöä riittänee sanomiseksi asti...

Nyt on ollut kyllä niin huikean lämmintä että kelpaa lomailla Suomessa:). Itelleni toki riittäisi vähempikin lämpö, varsinkin kun töitä pitää jaksaa tehdä, mutta näillä mennään(y)

• Tykkää
Reactions: Elena777
Mä luulen ettei sun tartte juurikaan sanikkatanzzia sheikata siellä:D, lämpöä riittänee sanomiseksi asti...

Nyt on ollut kyllä niin huikean lämmintä että kelpaa lomailla Suomessa:). Itelleni toki riittäisi vähempikin lämpö, varsinkin kun töitä pitää jaksaa tehdä, mutta näillä mennään(y)
Tajusin just että enää vajaa kksi lomaa jälellä:eek:

Yhteistyössä