Niinkö mitäkö on esiterska?
sheivaaminen ei ole enää muotiaTäälläkin on pesty paikat ja pimpankin sheivasin.
Nyt hyppään mopon selkään ja käyn tsekkaa hoodit.
Viettäkää kiva ilta.
Epistä, tänne sulaa.Huomenta päivää...tänne jäätyy..ja oli pakko avata partsinovi kun tänne tunki ikkunasta sellanen järkyttävän suuri löllykkä kärpänen ja nyt yritän saada sen ulos kun en uskalla tappaakaan´
Täällä on eilen satanut vain vähän.täällä on yön satanu ja lämpötila tippu 23 asteeseen
IhanaMä heräsin yöllä neljän maissa kun kuulosti aivan siltä kuin joutsenelta ois päässyt aivastus. Ihme kiekaisu ja sit sen jälkeen se köhi ikäänkuin hämillään ennenko tunki päänsä takaisin siiven alle.
Lämmin kesäsade on aivan ihanaa iholla!Oli muuten eilen illalla niin ihana vesisade! Loppujen lopuksi ei satanut paljoa kuin mitä peloteltiin, jotenkin vaan oli...siinä on oma fiiliksensä lenkkeillä vesisateessa, tuollaisessa lämpimän kastelevassa..
Ja se sateen tuoksu nyt on
Vesipisarat tulivat tarpeeseen, luonto kiittää kyllä.
Täällä ei ukkostanut eikä salamoinut ollenkaan vaikka jossain kohtaa tutkat niin ennustivatkin tapahtuvaksi. Ohi menivät. Hiukan lämpötila laski, nyt jo kipitellään kohti hellelukemia. Taitaa iltapäivästä kutsua hiekkarantaLämmin kesäsade on aivan ihanaa iholla!
Ilman ukkosta tosin
...ja se tuoksu
Täällä jyrähteli hetken jossain kauempana mutta ei tullut kohille...vettä kyllä satoi kiitettävästi.Täällä ei ukkostanut eikä salamoinut ollenkaan vaikka jossain kohtaa tutkat niin ennustivatkin tapahtuvaksi. Ohi menivät. Hiukan lämpötila laski, nyt jo kipitellään kohti hellelukemia. Taitaa iltapäivästä kutsua hiekkaranta
Mä luulen ettei sun tartte juurikaan sanikkatanzzia sheikata siellä, lämpöä riittänee sanomiseksi asti...Täällä jyrähteli hetken jossain kauempana mutta ei tullut kohille...vettä kyllä satoi kiitettävästi.
Nyt on huomattavasti raikkaampi keli ja aurinkokin pilkistelee vähän väliä...tuliskohan helteet takasin jos oikein kovasti sitä toivon
Tajusin just että enää vajaa kksi lomaa jälelläMä luulen ettei sun tartte juurikaan sanikkatanzzia sheikata siellä, lämpöä riittänee sanomiseksi asti...
Nyt on ollut kyllä niin huikean lämmintä että kelpaa lomailla Suomessa. Itelleni toki riittäisi vähempikin lämpö, varsinkin kun töitä pitää jaksaa tehdä, mutta näillä mennään