*halaaruttaa*Menkat on saatanasta.
Mitä sie puhut nainen?Kaiken maailman hourupäitä näillä keleillä onkaan*pyörittää pääkköstään ja napsauttelee paheksuvasti suutaan*..
Eikö tuota nyt voi kelejä katella sen vertaa että vaikka viileämmällä väsäilis urakkasiivousta, mitä ilmeisimmin ei kun tolleen vaan menee...että mistä näitä pölöjiä oikein..?
- *huiskuttaavilkuttaa*
Täältä!!
Nyt on istuttava alas pohtimaan peffansa kanssa että ihanoikeesti mitä ihmettä helmiina?!
Tuo on kyllä niin järkyttävän surullista...Ihan kuin tässä ei ole tarpeeksi huolia. Teinin kaveri hyppäsi junan alle. Toinen jalka on amputoitu ja toinen on murtunut.
Hyvänen aika!Ihan kuin tässä ei ole tarpeeksi huolia. Teinin kaveri hyppäsi junan alle. Toinen jalka on amputoitu ja toinen on murtunut.
Täällä...ihanitemeikäläinenMitä sie puhut nainen?
Missä sinä höyrypäitä näit?
En ole vielä puhunut sen kanssa. Kaveri on käymässä. Jutellaan kun on sopiva hetki.Hyvänen aika!
Toipumisia hänelle...ja toivottavasti saisi myös muutakin tukea ja apua...
Miten poikasi jaksaa? Järkyttynyt on varmasti hänkin...
Mutt hei sä oot sellanen ihana höyrypääppänen, vastustamaton ihanainenTäällä...ihanitemeikäläinen
Hyvä. Jaksamista teille kummallekin..*halaa*En ole vielä puhunut sen kanssa. Kaveri on käymässä. Jutellaan kun on sopiva hetki.
ooksää syönynnääjuonunnaa...katokun auringon hehku ja neste- ja suolatasapaino ja pistoksellisuushouruilut jajajaj...Mutt hei sä oot sellanen ihana höyrypääppänen, vastustamaton ihanainen
Niin on,halausMenkat on saatanasta.
Voi ei, kauheeta ja surullistaIhan kuin tässä ei ole tarpeeksi huolia. Teinin kaveri hyppäsi junan alle. Toinen jalka on amputoitu ja toinen on murtunut.
Mä en voi kekkuloida vähissä vaatteissa.Kuuma,mä katon Modusta sängyllä.
Pikkarit jalas ja t-paita vaan tissien peittona,napa paljaana.
HarmiMä en voi kekkuloida vähissä vaatteissa.
Niinpä Olisipa ottanut loman tälle kuulle. Nyt ei ole lomasta tietoa. 30 kuumuudessa on tosi raskas tehdä töitä.Helteet jatkuu, + 30 ja kohta alkaa porukkaa olemaan sairaalassa ja pahimmassa tapauksessa kuukahtaa.
Ei vanhukset jaksa pitkään tämmöstä.
Ai mitenkäkö niinkö et voi keekoilla?Mä en voi kekkuloida vähissä vaatteissa.