The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Niinpä :unsure: Olisipa ottanut loman tälle kuulle. Nyt ei ole lomasta tietoa. 30 kuumuudessa on tosi raskas tehdä töitä.
Jaksamisen mukaan. Pitää vaan muistaa juoda paljon ja hei, ne tauot! Helteitten aikana saa tunnin sisään ottaa kymmenen minsan breikin, jos sen pitäminen on mahdollista tai sitten huilii pitemmästi kun siihen on tilaisuutta...

• Tykkää
Reactions: Kais
Mulla on nyt 4h päiviä. Pidän yhden pidemmän tauon. Työ ei salli useita 10min taukoja.
Ai niin, mä unohdin jo tuon, sori.
Mutta oman jaksamisen mukaan menet kuitenkin. En mäkään pysty pitämään taukoja kuten nyt helteellä pitäs, tilanteen ja kiireysjärjestyksen mukaan mennään ja taukoillaan kun siihen on tilaisuutta... Yritän paukuttaa pääkköseen sitä juomisen tärkeyttä, siinä mulla on työnsarkaa..

• Tykkää
Reactions: Kais ja Boobabe
Keitin pottuja ja paistoin nakkeja.
Nyt sit tietty alkaa väsyttää ja toi unilaatikko kerrankin näyttää hyvältä. Parin tunnin nokkaunet ei tekis yhtään pahaa. Kaks yötä menny vaan valvoessa niin nyt nukuttaa ihavvietävästi kun pitäis vielä jaksaa parit pankkiasiat hoitaa vielä tänään. Ja nyt ei kannata yrittääkään kun nettiyhteys on taas vaihteeksi pätkimistuulella.

• Tykkää
Reactions: Boobabe
Keitin pottuja ja paistoin nakkeja.
Nyt sit tietty alkaa väsyttää ja toi unilaatikko kerrankin näyttää hyvältä. Parin tunnin nokkaunet ei tekis yhtään pahaa. Kaks yötä menny vaan valvoessa niin nyt nukuttaa ihavvietävästi kun pitäis vielä jaksaa parit pankkiasiat hoitaa vielä tänään. Ja nyt ei kannata yrittääkään kun nettiyhteys on taas vaihteeksi pätkimistuulella.
:unsure:
Ooksää mennynnä sanomaan Nukku-Ukolle hyvästipahasti? Pidähän huoli itestäs siellä...kurjia noi unikuvien karkaamiset.

Ei tossa suihkussa käymisessäkään mitään järkeä oo kun vaatteisiin kiemurrellessaan tulee uudestaan kuuma:D

Mutta hei! Eilettäin kävi semmonenkin ihme yleisön pyynnöstä eli esikoisen komennuksesta:D että hankin itelleni parit puserot, tommoset mitänoinyoikeinonkaan...topit? No kävikin kiemurrellessa ilmi että toinen taitaakin olla mekko:eek::D..ainakin se tuntuu ja näyttää semmoselta kun sitä helmaa piisaa puoleen reiteen asti:unsure: vaikka siis puseroa olin ostavinani mutta mokoman kutale sitten huijaskin siinä henkarissaan...:confused:

Menköötolkoot:D

Ei tossa suihkussa käymisessäkään mitään järkeä oo kun vaatteisiin kiemurrellessaan tulee uudestaan kuuma:D

Mutta hei! Eilettäin kävi semmonenkin ihme yleisön pyynnöstä eli esikoisen komennuksesta:D että hankin itelleni parit puserot, tommoset mitänoinyoikeinonkaan...topit? No kävikin kiemurrellessa ilmi että toinen taitaakin olla mekko:eek::D..ainakin se tuntuu ja näyttää semmoselta kun sitä helmaa piisaa puoleen reiteen asti:unsure: vaikka siis puseroa olin ostavinani mutta mokoman kutale sitten huijaskin siinä henkarissaan...:confused:

Menköötolkoot:D
Tuo on muuten kuumalla ilmalla ärsyttävä puoli, että ne vaatteet kutistuu sen suihkun aikana muka niin pieniks että tuntuu kuin nakinkuorta kiskois päällensä....sitten voiskin taas mennä suihkuun kun ne on päällensä saanuto_O

• Tykkää
Reactions: Kais ja FreezeCat
Tuo on muuten kuumalla ilmalla ärsyttävä puoli, että ne vaatteet kutistuu sen suihkun aikana muka niin pieniks että tuntuu kuin nakinkuorta kiskois päällensä....sitten voiskin taas mennä suihkuun kun ne on päällensä saanuto_O
Totta!
Tosin vois sitä pyyhettä ehken pikkasen enempi käyttää mutta kun jotenkin soisi sen suihkun viileyden ja raikkauden ja kosteuden säilyvän pitempään:barefoot:...

• Tykkää
Reactions: Elena777
Totta!
Tosin vois sitä pyyhettä ehken pikkasen enempi käyttää mutta kun jotenkin soisi sen suihkun viileyden ja raikkauden ja kosteuden säilyvän pitempään:barefoot:...
Juuri näin ja mä en aina jaskais hirveesti hinkata itteeni heti suihkun jälkeen, asetun tuulettimen eteen ja toivon että se kuivailis loput mitkä jätän pyyhkeellä kuivaamatta:barefoot:

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
Yrittäkkeehä vähä ees syyä,vaikka onkin hyvä lipittää juomista. :)

Mä söin aamulla 2 riisipiirakkaa,lounaalla hörppäsin kylmän valmiin pirtelön,kahvilla 1 riisipiirakan ja kohta on suolainen puuro päivälliseksi. :p:p
Mä oon muuten hassuna nyt noihin suolaisiin puuroihin :p vaik ne tuntu eka ihan hullulta:D

Yhteistyössä