Mä NIIN inhosin tota!Syvä sukellus 90- luvun altaaseen ja joo, täähän on ihan yhtä paska kuin oli jo silloinkin
Sen sijaan tää on huom. parempi.
Mä NIIN inhosin tota!Syvä sukellus 90- luvun altaaseen ja joo, täähän on ihan yhtä paska kuin oli jo silloinkin
Näyttäisi mustekalan silmältä. Herkkua ainakin jos vertaa persesilmään.No kokeillaampa. Laitatko tulille niin tuun käymään.
Enkä vastaa jatkossakaan, kato näin on kivempaaEt ole vieläkään vastannut teitkö sen itsekkäistä vai epäitsekkäistä syistä?
Meleko pas.. noh, ei ollut ainakaan huonompi.Mä NIIN inhosin tota!
Sen sijaan tää on huom. parempi.
Meinaakko että sun lisäksi?
Höpölöpö ollu mitään paskaa, yhtä hyvä kun ennenkinSyvä sukellus 90- luvun altaaseen ja joo, täähän on ihan yhtä paska kuin oli jo silloinkin
tuo niin maistetaanNo kokeillaampa. Laitatko tulille niin tuun käymään.
Enkä vastaa jatkossakaan, kato näin on kivempaa
Makunsa kullakin. Myös musiikin kuuntelussa. Piä sie suu kiinni.Meleko pas.. noh, ei ollut ainakaan huonompi.
Tään diplomaattisempaa vastausta ei ole tänä iltana luvassa.
On sulla tarkka silmä, ainakin jos vertaa perssilmään.Näyttäisi mustekalan silmältä. Herkkua ainakin jos vertaa persesilmään.
Biisistä päätelle sun ei todellakaan pitäis avata juutuubia
Ei pitäis avata juutuuppasta niiku ollenkaan. Tai ainakakaan alkaa fiilistelemään ysäreitä. Tääl on ihan liikaa hyviä piisejä.
Voe epekki,.kyllä sää voit laittaa nuita lempiartistejas ilman teatraaöoista yrjökohtausta kun toikin ON hyvä oikeestiÄrsyttävä biisi ja ämmähän on tosi ärsyttävä. Anteeksi siis artisti.
Voi viddu "nänänänänänänänä!"
Ei helevetti!
Tä!
Älä vaan mun takia.Unohtui jo parista viestistä nämä niin tässä loppuillankin tarpeisiin
Tieetty mitähä?Älä vaan mun takia.
Johan tässä on vuosia tiietty joten...
OkNythän on niin että duodaduoda mun hilavitkutin käy niin kuumana että ei tuu mitn eli mä lähden uudestaan tonne vesisateeseen toviksi
Pitäkää mukavaa ja nauttikaa olosta ja elosta
Minäkin tykkään tästä.Tieetty mitähä?
Noh, tämmöisestä(kin) musikiista mie tykkään.
Jotenkin vain juuri tää kappale on meleko hvä.
Hvä! prkl!
Lähettäisitkö sen sateen tänne sitten kun oot saanu tarpeekses. Ukkonenkin saa tulla!Nythän on niin että duodaduoda mun hilavitkutin käy niin kuumana että ei tuu mitn eli mä lähden uudestaan tonne vesisateeseen toviksi
Pitäkää mukavaa ja nauttikaa olosta ja elosta