Tuo se vasta ihanaa kesällä onkin!!Täällä rupes niin ihanasti satamaan vettä että mä viipotin tirpanan kans ulos flossaamaan
Vetkuteltiinketkuteltiin huolella ja hypittiinpompittiin nurmikolla!
Nyt ollaan kumpikin ihan litimärkinä kikkurat kiharaisimpina
Onko se joku ohjelma? Kerro kaikki heti!Homosauna
Niin joo, pitää olla homo tai lesbo, lapset eka adoptoidaan afrikasta, toka kiinasta tai etelä-amerikasta.Eihän mitään sukupuolia enään ole.
Kelpais mulle kunhan tarjoilu pelaisNoh epek, elä näytä niin myrtsiltä vaikka et päässyt puhallettavaan. Tuo teidän ketjun miesten amme on kyllä mun mielestä ihan kiva.
Nii kuule onkiionkiiTuo se vasta ihanaa kesällä onkin!!
Mä puhun vähän mutta asiaa. [/QUOT
apua mää en kestä tätä hetkeä kun on pakko myöntää että sä olet niin oikeessa että*meinaa saada aneyrysmuan tai vastaavan*Niin joo, pitää olla homo tai lesbo, lapset eka adoptoidaan afrikasta, toka kiinasta tai etelä-amerikasta.
Sit pitää koko aika syyllistää sitä ainuaa kaveria joka on töissä ja tienaa veroillansa sunkin vapaamatkustuksen eli sitä suurta saatanaa eli.. tohtiiko edes lausua nime.. Noh perkele sitä punaista lihaa syövä valkoinen heteromies!
Ne pittäis kuulemma kaikki heti hirttää koska vihervassarius ja koko maailman hiekkaneekerit. Ainut hoono juttu että ko ne valkoiset punaista lihaa syövät heteromiehet katoaa niin katoaa syötävä ihan kaikilta vaikka oisitkin jopa laktovegetaniristi tai joku muu nisti.
MISSÄ!?
Mun tuli heti mummolan kesät mieleen ja melkis kuulen korvissa sekkujen naurun kun juostiin nakkeina pitkin mummon pihaa kaatosateessa!Nii kuule onkiionkii
Oispahan ollunna melekosta kuvamateriaalia tarjollansa...mutta ihanaa ihanaa pomppimista! Ei muuten tarvinnu houkutella tirpanaa mukaan ollenkaan kun oli heti juonessa mukana kun hihitellen hilpasin ulko-ovelle...!
Onko se joku ohjelma? Kerro kaikki heti!
Bisauna on parempi.Palstan homosauna
Ketähän siellä istuu
Eläpä ole niin hätänen!Kelpais mulle kunhan tarjoilu pelais
Niin ne potutkin on must mainita ja mun niin tekee mieli perunaaSavupöntössä tulee kaikesta niin hyvvää et seuraavaksi potutkin savustetaan.
Sinä keskenäs?Palstan homosauna
Ketähän siellä istuu
No kokeillaampa. Laitatko tulille niin tuun käymään.Savupöntössä tulee kaikesta niin hyvvää et seuraavaksi potutkin savustetaan.
Sinä keskenäs?
No kokeillaampa. Laitatko tulille niin tuun käymään.
Meinaakko että sun lisäksi?Palstan homosauna
Ketähän siellä istuu