Isoppojat sano sillaikin, että nainen saattaa kuunnella mutta ei se mitään usko.ei ne kuuntele
Isoppojat sano sillaikin, että nainen saattaa kuunnella mutta ei se mitään usko.ei ne kuuntele
Ei kannata aina kaikkia uskoaIsoppojat sano sillaikin, että nainen saattaa kuunnella mutta ei se mitään usko.
Mitä?ei ne kuuntele
Pitkät on piuhat.
Isoppojat on sanonu, että naiset hoitaa puhumisen ja miehet kuuntelematta jättämisen.
No ei ne kaikki isoppojat kaikkee tiijäIsoppojat sano sillaikin, että nainen saattaa kuunnella mutta ei se mitään usko.
Tavallinen.totta siellä multiorkun saaressa on savusauna?
Elä unoha, että olis myös suotavaa olla samaa mieltä kaikesta.naisen mielestä ihana keskustelija on mies joka jaksaa kuunnella tätä loputtomiin
Ei nää niiiiin pitkät olePitkät on piuhat.
Hauska toi "tähän merkitään eka kerta", siihenkö sitte muistellaan että joku 1994 oliko se nyt Marko vai Pirkko?Ei nää niiiiin pitkät ole
ei passaa olla ihan kaikesta, muuten nainen luulee että mies ei kuunteleElä unoha, että olis myös suotavaa olla samaa mieltä kaikesta.
Katoin ihan samaa!!!!!Hauska toi "tähän merkitään eka kerta", siihenkö sitte muistellaan että joku 1994 oliko se nyt Marko vai Pirkko?
Aijaaha, ettei miehille olleskaan. Pikkuisen sukupuoleen kohdistuvaa syrjintää näen tässä nyt.Tässä teille kuumille tytöille viilennin.
+
katso liitettä 4219
Vaikka olkkarin lattialle jos ei muualla ole tilaa.
Eihän mitään sukupuolia enään ole.Aijaaha, ettei miehille olleskaan. Pikkuisen sukupuoleen kohdistuvaa syrjintää näen tässä nyt.
Sitte mun kanssa olisi usein aika hiljaista.naisen mielestä ihana keskustelija on mies joka jaksaa kuunnella tätä loputtomiin
Noh epek, elä näytä niin myrtsiltä vaikka et päässyt puhallettavaan. Tuo teidän ketjun miesten amme on kyllä mun mielestä ihan kiva.Aijaaha, ettei miehille olleskaan. Pikkuisen sukupuoleen kohdistuvaa syrjintää näen tässä nyt.
Nii aattele sääkin oot persoona henkilöEihän mitään sukupuolia enään ole.
Mun kanssa eiSitte mun kanssa olisi usein aika hiljaista.
Mä puhun vähän mutta asiaa.Mun kanssa ei