The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Jep! Mä oon ollut siellä ihan penskana mutta mies ja lapset eivät. Se kuuluu retkikohteisiimme kyllä.
Onhan sielä vaikka mitä hienoa paikkaa, ite en ole ikinä käyny sielä. Liian kiire aina ajaa ohi Norjaan taikka takasinpäin töihin pittää keretä ja lomapäivät Norjassa ja Lapissa maksimoidessa niin viime tingassa aina takas.
Oon monestikki miettiny esim tuota seutua että sinne mutta joo, ei se ihan vuonomaisemaa voita. Miun mielestä.
Sit jos ois vuosi lomaa niin vois käydä Suomen kaikilla ihanilla paikoilla. Mut jos puhutaan viikoista niin mut tapaa silloin pohjois- Norjasta.

• Tykkää
Reactions: 0oo0
No nytkyllä jytkää ja jytisee(y)
Olihan taas niin himmelireissupyrähdystä ihmisten ilmoille hätäpäissään:D - esikoisen:love: kans aina sattuu ja tapahtuu:D - mutta onpahan nyt humpat kohdillaan ja fiiliksetkin:)

Ja kylläkyllä:oops: - se oltiin myö se parivaljakko jotka pöpötti ja huitoviuhto käpälillä kummatki ja nauraa hekottihihitteli ja vielä kassajonossakin sääteli:D:notworthy:...no, kassapojan kanssakin höpöteltiin heittämällä kummatkin ja saatiin sekin nauraen toivottelemaan viikonlopun jatkoja(y)

On toi poika vaan yks:love:....

Ihana!
Mulle sanoi joskus joku fiksu ihminen, että kaikkein kauneinta naisessa on se jos hän ei tiedosta olevansa kaunis..mä en ihan vieläkään ymmärrä miten tuo on käytännössä mahollista, kun kai nyt jokainen ittensä tuntee..mutta jotenkin kaunis ajatuksena jo:D

....ja tosta sun viestistä tuli just tuo ajatus mieleen ettet ees ymmärrä miten ihana olet!:love:
...ja siellä yks toinen höpötinpöpötinttinen:cautious::)

...mut saa nuinkin aika hyvästi hiljaseksi:oops:....

......

...en mä osaakaan nyt sanoa mitn:notworthy:*häkeltyhämilleen* Mä oon vaan tämmönen:barefoot:
Ja sä oot ihana ja kaunis:):love:, mä tiiän sen

No just sellainen saari meillä on. Pelkkää mäntyä ja kuivaa kangasta.

Saakohan tuolla mato-ongella mitään? Kalastusluvat olivat hirmu monimutkaiset. En taida viitsiä edes harkita.
Oi wauuu:)!
Ihan mielettömän mahtavaa lomareissua! Maisemat ovat ainakin kohdallaan ja näkemistähän siellä kuulema tuntuu olevan enemmän kuin tarpeeksi joten silmät levällänsä saatte olla:)

Ja joka päivä jalat veteen:love:....vähintään, mieluusti koko kroppakin. Nauttikaa:love:

Ukkosta. Kävin portailla tupakalla ja läheisestä sähkötolpasta jossa joku pieni mikä lie muuntamo niin kipinät lenteli Hollywood tyyliin ja sähäkät äänetkin vielä päälle, pamauskin oli jossakin vaiheessa.
Sekuntia myöhemmin näkyi salama ja jyrähdykset siihen päälle. Ihme ja kumma ei muuntaja mikä lie rikkoontunut vaikka osa sähköstä silminnähden lenteli ulos kipinöinä.
Sähköt kävi vain alle sekunnin pois päältä, siis sen mikä on automaattisen takaisinkytkennän ensi aika. Seuraava on pari sekunttia ja sitten noin kymmenen minuuttia, sitten odotellaan että korjaajat pääsee paikan päälle tai muuten ihminen kytkee sähköt takaisin päälle.
Wow!:eek: Sielläpä on ollu jännää! *tohkeissaan*
Täällä etelänvetelässä ei ukkosesta ole ollut tietoakaan.

Yhteistyössä